L4r5 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Det hadde faktisk vært jævlig fett! Forumprosjekt? Vi kan få med oss Bytex, han har erfaring med å bygge ting. ^^ Alt vi trenger er sponsor. Skulle gjerne vært med, men jeg mangler noe verdig programvare. Og erfaring med den programvaren. Jeg mangler også erfaring med Lego de siste 15-16 år eller noe. Du vet at jeg pleier å slette slike spaminnlegg som dette? Maktdemonstrasjon. Inspirerende. Hva er det med damer og å bli tiltrukket av makt? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Hva er det med damer og å bli tiltrukket av makt? Mest misunnelse. Jeg har lyst til å kunne banne brukere i hytt og vær Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Selv. Men jeg er for crooked til å bli moderator her på forumet. Lenke til kommentar
Ekornrotta Scrat Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD:ppppppPPPPPpx333 Du vet at jeg pleier å slette slike spaminnlegg som dette? Jeg har litt for lyst til å blåse $350 på en LEGO-tank. F.eks. en M4A1 Sherman eller en Pzkpfw VI Tiger. Skylder på World of Tanks. Hadde også vært fett og begynne med modeller ... I alle fall om jeg finner en billig T-34/76, en T-28 eller ... en Pzkpfw Hotchkiss 38H735 (f). Eller en KV-2/152! Heldigvis har jeg verken økonomi eller plass til slike hobbyer. Det som hadde vært kult hadde vært å lage et Stalin-orgel som faktisk skyter ut raketter. Selvsagt ikke raketter, men "raketter" som skytes ut med strikk eller noe sånn. Du vet at ikke jeg bryr meg? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Selv. Men jeg er for crooked til å bli moderator her på forumet. Mm.. Pluss at man må være et godt eksempel selv, og all den skiten der. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Jeg har jo i hvert fall vært her lenge nok. Club of '05 Endret 4. juni 2012 av Zeromac Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Du vet at ikke jeg bryr meg? Du vet at jeg har muligheten til å banne deg, endre signaturen din, redigere innlegg og opptil flere andre skumle ting? So I suggest you listen to the evil moderator. Lenke til kommentar
Ekornrotta Scrat Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Og halvveis tilbakestående og uføretrygdet i følge Pokey. Gjerne en sosialist med et rasjonelt syn også. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Jeg har jo i hvert fall vært her lenge nok. Club of '05 Newfag Lenke til kommentar
Ekornrotta Scrat Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Du vet at ikke jeg bryr meg? Du vet at jeg har muligheten til å banne deg, endre signaturen din, redigere innlegg og opptil flere andre skumle ting? So I suggest you listen to the evil moderator. Du vet at du må ha en "grunn" til å banne meg? Det er ikke min feil at du er sur og gretten og kan null om zteking. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Du vet at jeg har muligheten til å banne deg, endre signaturen din, redigere innlegg og opptil flere andre skumle ting? So I suggest you listen to the evil moderator. Please do Du er så sexy og jeg har lyst på kroppen din, Lars! Vær så snill! Endret 4. juni 2012 av L4r5 Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Nå må du ikke hisse opp Lars. Da kommer det et kjempe raseri-utbrudd verden aldri har sett maken til :/ Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 All hail to the moderators. Innlegg 8888, hvis man inkluderer off topic. Kult. Lenke til kommentar
Ekornrotta Scrat Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Nå må du ikke hisse opp Lars. Da kommer det et kjempe raseri-utbrudd verden aldri har sett maken til :/ Ja, det er da opp til han selv egentlig. Må han være kjip, så jeg også være det. I haz to do proxy then Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Du vet at jeg har muligheten til å banne deg, endre signaturen din, redigere innlegg og opptil flere andre skumle ting? So I suggest you listen to the evil moderator. Please do Du er så sexy og jeg har lyst på kroppen din, Lars! Vær så snill! Du smigrer. Ok, da. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 No wait, ikke MINE poster :nei2: Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Selv. Men jeg er for crooked til å bli moderator her på forumet. Makten hadde gått til hodet på meg. Jeg hadde blitt sinnsyk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 No wait, ikke MINE poster :nei2: Du skulle spesifisert. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Og halvveis tilbakestående og uføretrygdet i følge Pokey. Gjerne en sosialist med et rasjonelt syn også. Pokey ja, han var en artig kar. Lenke til kommentar
Ekornrotta Scrat Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Og halvveis tilbakestående og uføretrygdet i følge Pokey. Gjerne en sosialist med et rasjonelt syn også. Pokey ja, han var en artig kar. Han er dypt savnet. Han var trollmaster deluxe. Ryktene går forsatt om at han hadde sin egen russebuss kalt Trollnation 2010. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg