Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Det hadde faktisk vært jævlig fett! :D

Forumprosjekt? Vi kan få med oss Bytex, han har erfaring med å bygge ting. ^^

Alt vi trenger er sponsor.

Skulle gjerne vært med, men jeg mangler noe verdig programvare. Og erfaring med den programvaren. Jeg mangler også erfaring med Lego de siste 15-16 år eller noe.

Du vet at jeg pleier å slette slike spaminnlegg som dette?

Maktdemonstrasjon. Inspirerende.

Hva er det med damer og å bli tiltrukket av makt?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD:ppppppPPPPPpx333

Du vet at jeg pleier å slette slike spaminnlegg som dette?

Jeg har litt for lyst til å blåse $350 på en LEGO-tank. F.eks. en M4A1 Sherman eller en Pzkpfw VI Tiger. Skylder på World of Tanks.

Hadde også vært fett og begynne med modeller ... I alle fall om jeg finner en billig T-34/76, en T-28 eller ... en Pzkpfw Hotchkiss 38H735 (f). Eller en KV-2/152! :D

Heldigvis har jeg verken økonomi eller plass til slike hobbyer. :p

Det som hadde vært kult hadde vært å lage et Stalin-orgel som faktisk skyter ut raketter. Selvsagt ikke raketter, men "raketter" som skytes ut med strikk eller noe sånn.

Du vet at ikke jeg bryr meg? :)

Lenke til kommentar

Du vet at ikke jeg bryr meg? :)

Du vet at jeg har muligheten til å banne deg, endre signaturen din, redigere innlegg og opptil flere andre skumle ting? So I suggest you listen to the evil moderator.

Du vet at du må ha en "grunn" til å banne meg? Det er ikke min feil at du er sur og gretten og kan null om zteking.

Lenke til kommentar

Du vet at jeg har muligheten til å banne deg, endre signaturen din, redigere innlegg og opptil flere andre skumle ting? So I suggest you listen to the evil moderator.

Please do :w00t:

Du er så sexy og jeg har lyst på kroppen din, Lars! Vær så snill!

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Please do :w00t:

Du er så sexy og jeg har lyst på kroppen din, Lars! Vær så snill!

Du smigrer. Ok, da.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...