Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bor til mamma i sommerferien fordi jeg har lyst og det er koselig :D

Skal holde meg for god til å komme med en spøk om navlestrenger og tyveåringer, og også for min fantastiske spøk om tåteflasker med rødvin som morssubstitutt; men jeg holder meg ikke for god til å si at en fremtidig lærer kanskje burde kunne bruke pronomen (her spesifikt "hos").
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Skal holde meg for god til å komme med en spøk om navlestrenger og tyveåringer, og også for min fantastiske spøk om tåteflasker med rødvin som morssubstitutt; men jeg holder meg ikke for god til å si at en fremtidig lærer kanskje burde kunne bruke pronomen (her spesifikt "hos").

 

I know, I know, synes det er helt greit å skrive litt mer uformelt på et forum :p

Og synes det er kjempefint at jeg har et så nært forhold til moren min. Gidder heller ikke å dra frem og tilbake på besøk om sommeren, det blir litt for langt og litt for dyrt, så da er jeg der heller mesteparten av tiden.

Lenke til kommentar

"Jeg synes det er helt greit å drepe småbarn, for de skriker ikke så høyt".

 

Det gjør deg ikke fritatt.

 

Ok.

 

Skal uansett bli utrolig deilig å komme bort fra der jeg er nå, og å få litt forandring.

Endret av HedvigR
Lenke til kommentar

Jeg har litt for lyst til å blåse $350 på en LEGO-tank. F.eks. en M4A1 Sherman eller en Pzkpfw VI Tiger. Skylder på World of Tanks.

Hadde også vært fett og begynne med modeller ... I alle fall om jeg finner en billig T-34/76, en T-28 eller ... en Pzkpfw Hotchkiss 38H735 (f). Eller en KV-2/152! :D

 

Heldigvis har jeg verken økonomi eller plass til slike hobbyer. :p

Lenke til kommentar

xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD:ppppppPPPPPpx333

Du vet at jeg pleier å slette slike spaminnlegg som dette?

 

Jeg har litt for lyst til å blåse $350 på en LEGO-tank. F.eks. en M4A1 Sherman eller en Pzkpfw VI Tiger. Skylder på World of Tanks.

Hadde også vært fett og begynne med modeller ... I alle fall om jeg finner en billig T-34/76, en T-28 eller ... en Pzkpfw Hotchkiss 38H735 (f). Eller en KV-2/152! :D

 

Heldigvis har jeg verken økonomi eller plass til slike hobbyer. :p

Det som hadde vært kult hadde vært å lage et Stalin-orgel som faktisk skyter ut raketter. Selvsagt ikke raketter, men "raketter" som skytes ut med strikk eller noe sånn.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...