Lycantrophe Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Så det vil si at jeg er på vei til å bli en ekte mann? Jeg skal være i avisa sommeren gjennom, bortsett fra rundt 2 uker i Stavanger, hvor jeg skal male hus og rydde ut ei hytte. Baby steps. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Jeg bor til mamma i sommerferien fordi jeg har lyst og det er koselig Skal holde meg for god til å komme med en spøk om navlestrenger og tyveåringer, og også for min fantastiske spøk om tåteflasker med rødvin som morssubstitutt; men jeg holder meg ikke for god til å si at en fremtidig lærer kanskje burde kunne bruke pronomen (her spesifikt "hos"). 4 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Psh, ekte menn jobber sommeren gjennom. Ekte menn bor hjemme og gjør så lite som mulig. Lenke til kommentar
settings Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Jeg skal sove nå, ikke gjør noe intresangt utover ikveld. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Skal holde meg for god til å komme med en spøk om navlestrenger og tyveåringer, og også for min fantastiske spøk om tåteflasker med rødvin som morssubstitutt; men jeg holder meg ikke for god til å si at en fremtidig lærer kanskje burde kunne bruke pronomen (her spesifikt "hos"). I know, I know, synes det er helt greit å skrive litt mer uformelt på et forum Og synes det er kjempefint at jeg har et så nært forhold til moren min. Gidder heller ikke å dra frem og tilbake på besøk om sommeren, det blir litt for langt og litt for dyrt, så da er jeg der heller mesteparten av tiden. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Smarte menn tar ferie på vinteren. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 "Jeg synes det er helt greit å drepe småbarn, for de skriker ikke så høyt". Det gjør deg ikke fritatt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Late menn tenker ikke på ferien før den er over. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) "Jeg synes det er helt greit å drepe småbarn, for de skriker ikke så høyt". Det gjør deg ikke fritatt. Ok. Skal uansett bli utrolig deilig å komme bort fra der jeg er nå, og å få litt forandring. Endret 4. juni 2012 av HedvigR Lenke til kommentar
Ekornrotta Scrat Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Drepte jeg kafeen? :/ xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD:ppppppPPPPPpx333 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Sorry. HEI HEDVIG VIL DU VÆRE MED MEG OG SPISE MIDDAG SLAFS SLAFS 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Sorry. HEI HEDVIG VIL DU VÆRE MED MEG OG SPISE MIDDAG SLAFS SLAFS Du minte meg på at Slimda har vært fraværende en stund nå. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Sorry. HEI HEDVIG VIL DU VÆRE MED MEG OG SPISE MIDDAG SLAFS SLAFS Men meg flørter du aldri med, enda du innrømmet å ha gått utenfor haremet. SÅRA OG VONBROTEN FRAMLEIS. -_\\ Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD:ppppppPPPPPpx333 Sorry. HEI HEDVIG VIL DU VÆRE MED MEG OG SPISE MIDDAG SLAFS SLAFS NEI TAKK HAR SPIST Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Jeg har litt for lyst til å blåse $350 på en LEGO-tank. F.eks. en M4A1 Sherman eller en Pzkpfw VI Tiger. Skylder på World of Tanks. Hadde også vært fett og begynne med modeller ... I alle fall om jeg finner en billig T-34/76, en T-28 eller ... en Pzkpfw Hotchkiss 38H735 (f). Eller en KV-2/152! Heldigvis har jeg verken økonomi eller plass til slike hobbyer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD:ppppppPPPPPpx333 Du vet at jeg pleier å slette slike spaminnlegg som dette? Jeg har litt for lyst til å blåse $350 på en LEGO-tank. F.eks. en M4A1 Sherman eller en Pzkpfw VI Tiger. Skylder på World of Tanks. Hadde også vært fett og begynne med modeller ... I alle fall om jeg finner en billig T-34/76, en T-28 eller ... en Pzkpfw Hotchkiss 38H735 (f). Eller en KV-2/152! Heldigvis har jeg verken økonomi eller plass til slike hobbyer. Det som hadde vært kult hadde vært å lage et Stalin-orgel som faktisk skyter ut raketter. Selvsagt ikke raketter, men "raketter" som skytes ut med strikk eller noe sånn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Det hadde faktisk vært jævlig fett! Forumprosjekt? Vi kan få med oss Bytex, han har erfaring med å bygge ting. ^^ Alt vi trenger er sponsor. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Drepte jeg kafeen? :/ Vi trodde et øyeblikk at du skulle forlate kaféen for alltid :O Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Du vet at jeg pleier å slette slike spaminnlegg som dette? Maktdemonstrasjon. Inspirerende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg