Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må man kjøpe skolebøker nå? o.o

Hvilke klassetrinn gjelder det? O_O

VG1, første året VGS.

Men, det blir vel gratis for dem som nå går i 9. klasse? Ehm. Ja. I år ble skolebøkene gratis for VG2, neste år for VG3, også for VG1, i alle fall er det det som planlegges.

Lenke til kommentar

Om ikke jeg tar heeelt feil mener jeg å huske at det er noen skoler som har gjennomført det. Men jeg skal ikke si det helt sikkert, mener bare å huske at noen sa de hadde det slik.

Men når jeg tenker meg om kan det ha vært en ungdomskole, jeg vet klassene som gikk ut av min ungdomskole året før og året etter meg hadde en slik ordning. Hm. Det der må jeg finne ut. x)

Lenke til kommentar

Jeg vet at noen tredjeklassinger kommer til å tjene penger på meg neste år, selv om jeg får bøkene gratis. Jeg tror jeg -trenger- ett ekstra sett med bøker neste år. Ikke faen om jeg klarer meg gjennom masse vanskelige fag uten å kunne streke fritt i boka. xD

Lenke til kommentar
Jeg vet at noen tredjeklassinger kommer til å tjene penger på meg neste år, selv om jeg får bøkene gratis. Jeg tror jeg -trenger- ett ekstra sett med bøker neste år. Ikke faen om jeg klarer meg gjennom masse vanskelige fag uten å kunne streke fritt i boka. xD

Jeg synes nesten man enten burde få bøkene, eller betale for dem selv. Men nå kan det ha noe med at jeg halvveis ødelegger de fleste bøker jeg kommer borti.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...