Skarstard Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jay-Z headliner Hove. Jigga that Nigga! Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Må man kjøpe skolebøker nå? o.o Hvilke klassetrinn gjelder det? O_O Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Når kommer du til Arendal for Hove festivalen? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Må man kjøpe skolebøker nå? o.oHvilke klassetrinn gjelder det? O_O VG1, første året VGS. Men, det blir vel gratis for dem som nå går i 9. klasse? Ehm. Ja. I år ble skolebøkene gratis for VG2, neste år for VG3, også for VG1, i alle fall er det det som planlegges. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Må man kjøpe skolebøker nå? o.oHvilke klassetrinn gjelder det? O_O Dette skuleåret er det berre 2. klasse som får låne bøker. Vi som går i 1. klasse har måtta kjøpe dei sjølve. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Dere får gratis resten av tiden på VGS da. Og dere blir de siste som kan selge bøkene deres, så sånn sett er dere heldige. Endret 10. mars 2008 av Nie Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Dere får gratis resten av tiden på VGS da. Og dere blir de siste som kan selge bøkene deres, så sånn sett er dere heldige. So vi kan selje bøkene til dei som startar i 1. til hausten altso? Trudde dei fekk låne bøker òg eg...Men i so fall er no det supert Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 De som begynner i første klasse nå til høsten må kjøpe, men får ikke solgt igjen. Stakkar små. x) Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 De som begynner i første klasse nå til høsten må kjøpe, men får ikke solgt igjen. Stakkar små. x) Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Se det fra den lyse siden. Dere kan tegne og streke akkurat så mye dere vil i bøkene. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Kan jo vere at nokon vil ha 2 sett bøker og då. So slepp dei å drasse bøkene heim heile tida. Hadde vore topp syns eg...men pengane tilseier noko anna Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Om ikke jeg tar heeelt feil mener jeg å huske at det er noen skoler som har gjennomført det. Men jeg skal ikke si det helt sikkert, mener bare å huske at noen sa de hadde det slik. Men når jeg tenker meg om kan det ha vært en ungdomskole, jeg vet klassene som gikk ut av min ungdomskole året før og året etter meg hadde en slik ordning. Hm. Det der må jeg finne ut. x) Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Det var jo nesten en god ide. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Akkurat som oss i 3. nå. Jippi. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Noe sier meg at jeg kanskje burde ha tatt det mer med ro i helgen enn jeg gjorde. Tror infeksjonen i halsen faktisk er litt verre. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg vet at noen tredjeklassinger kommer til å tjene penger på meg neste år, selv om jeg får bøkene gratis. Jeg tror jeg -trenger- ett ekstra sett med bøker neste år. Ikke faen om jeg klarer meg gjennom masse vanskelige fag uten å kunne streke fritt i boka. xD Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Ny, stygg avatar. x_O Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Ny, stygg avatar. x_O kornete jo Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg vet at noen tredjeklassinger kommer til å tjene penger på meg neste år, selv om jeg får bøkene gratis. Jeg tror jeg -trenger- ett ekstra sett med bøker neste år. Ikke faen om jeg klarer meg gjennom masse vanskelige fag uten å kunne streke fritt i boka. xD Jeg synes nesten man enten burde få bøkene, eller betale for dem selv. Men nå kan det ha noe med at jeg halvveis ødelegger de fleste bøker jeg kommer borti. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 5 minutt til skulen er slutt Men ein heil time i bussen før eg er heime Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg