Hellemyr Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hva faen skal vi med fiber? 0o Fiber renser tarmen og gjør baisen hard og fin Snakker av erfaring? Ö Er det sånn at du har spist fiber oxo oxo har du bæsja, oxo oxo stirrer du på den? (a) Ja, men nei. Om jeg fikk spise mye fiber merker jeg at baisen blir helt suppe og det blur masse søl i fua, og det er ikke noe pent Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hihi, jeg skal spamme som faen for å få det første innlegget på side 1337, når vi kommer så langt ja, da er det bare å være snill gutt så du får oppleve side 1337 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Pfft, hvem sa at jeg har satt bursdagsdatoen min riktig? 0oOg uansett, det er null stress, vedder på at dere blir ganske fulle før jeg i det hele tatt blir full (: Jeg har heller ikke satt bursdagen min riktig. Må tross alt holde på anonymiteten da! Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Epletyv: Hvordan går det med dusken? Fant du ut noe på linkene? Den ble dritstygg, men takk likevel Hvordan fester man den til lua? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Pfft, hvem sa at jeg har satt bursdagsdatoen min riktig? 0oOg uansett, det er null stress, vedder på at dere blir ganske fulle før jeg i det hele tatt blir full (: Å nei. Å herregud nei. Var det virkelig et "Jeg kan drikke mer enn dere, liZm"-innlegg? Jeg tåler ikke mye (eller. Spørs hva jeg drikker)og trives med det. Billig i drift. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 ja, da er det bare å være snill gutt så du får oppleve side 1337 Sitter det litt i, Aalton? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Okay, her er planen. Vi løper nakene på stortinget, tar bilder av føttene våre og ..og..et eller annet. Jeg har en tredelt plan for å ta over verden 1: løpe naken inn på stortinget 2: Dette punktet er ikke helt avklart enda 3: ta over verdensherredømme! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 for hver gang jeg refresher siden, så kommer det hvertfal 2 nye sider i denne tråden har dere virkelig så lite å gjøre? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nå drikker ikke jeg på forumtreff heller. I hvert fall ikke på resturant.Bare en unnskyldning, det. Klart man kjøper pils på resturant. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Den ble dritstygg, men takk likevel Hvordan fester man den til lua? Nål og tråd. Du innser at du må poste bilde, ja? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 ja, da er det bare å være snill gutt så du får oppleve side 1337 Sitter det litt i, Aalton? Neida, er bare helt ærlig jeg Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Epletyv: Hvordan går det med dusken? Fant du ut noe på linkene? Den ble dritstygg, men takk likevel Hvordan fester man den til lua? Gaffa tape? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nå drikker ikke jeg på forumtreff heller. I hvert fall ikke på resturant.Bare en unnskyldning, det. Klart man kjøper pils på resturant. Gjort det en gang. Da var jeg seksten. Men altså. Har du sett Gotzone? Han ser ikke ut som om han får kjøpt ting som inneholder koffein en gang :-| Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Neida, er bare helt ærlig jeg Som alltid? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Voldsomt så mange som har det inntrykket, da. OoDe har jo rett ^^ red: Jada, oppdatere før man svarer. xD Endret 9. januar 2008 av NgZ Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nei, vent da, L4r5! Jeg har et forslag. Kan ikke du og Aalton gå sammen så ditcher vi Sirslask? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg vil på forumkafetreff. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nei, vent da, L4r5! Jeg har et forslag. Kan ikke du og Aalton gå sammen så ditcher vi Sirslask? hvorfor det? Redd for å se tissemannen hans? Slapp av... den er ikke SÅ stor Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Neida, er bare helt ærlig jeg Som alltid? Nei, jeg kan da være uærlig oså? ....sier vi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg