Nopros Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Edit: Den personen på facebooklisten din som er singel og egentlig ganske miserabel for det, og derfor rakker ned på det å forplikte seg, alle som har kjærester og hele institusjonen "kjærlighet" (I'm not single, I'm in a relationship with freedom etc.). #poorthing. Kjenner til typen. Nå skal jeg se film! Woho. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Hvorfor svetter jeg i hendene mine? Lenke til kommentar
settings Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 det vet jeg ikke, hvorfor har jeg så lyst på en cørve? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Tiden går irriterende tregt når man bare venter på at det skal bli sent nok til å legge seg. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Givene liv smurfen. Stor dag i morgen? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Fortsatt ferie, uten noe å gjøre. Angrer på den ekstra ferieuka etter eksamen nå ja... Lenke til kommentar
settings Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 å faen, jeg skulle lese på a1 teorien jeg... Jaja, ta prøva i morra tru? Lenke til kommentar
settings Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 fordi jeg egentlig ikke har lyst på norskprøve. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 A1-prøven er ikke noe man bare tar på sparken, akkurat... Lenke til kommentar
settings Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 hadde prøva vært skikkelig skrevet skulle jeg klart det, men de skriver jo faenma 3 like svar og så skal du gjette. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Oi, sommerferie, ja. Cue late studenter som sutrer over at de er sååå blakke og "må" bo hjemme hos mamma og pappa fordi de ikke får studielån og Q_Q. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Psh, ekte menn jobber sommeren gjennom. Lenke til kommentar
settings Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Psh, ekte menn jobber sommeren gjennom. Hvis man får jobb da, trodde jeg skaffa meg jobb for en månte siden jeg, men når jeg prata med sjefen idag så siern bare vi får se. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Psh, ekte menn jobber sommeren gjennom. Tru dat. Personlig jobber både jeg og Mr. A året rundt, vi. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Jeg bor til mamma i sommerferien fordi jeg har lyst og det er koselig Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Givene liv smurfen. Stor dag i morgen? Bare det at jeg fucka opp som vanlig og sov fra 5 til 7:30, og så i sittende stilling med bena på det iskalde gulvet fra 7:30 til 8:10, så jeg venter bare på å legge meg og begynne på nytt igjen i morgen. Psh, ekte menn jobber sommeren gjennom. Så det vil si at jeg er på vei til å bli en ekte mann? Jeg skal være i avisa sommeren gjennom, bortsett fra rundt 2 uker i Stavanger, hvor jeg skal male hus og rydde ut ei hytte. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Da booter maskina med nytt skjermkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg