Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tog er greit nok det, men kommer stort sett an på medpassasjerene dine. Og konduktøren.

Minstesøss og jeg var forresten på biltur til bumfuck, nowhere i sted. Knipsa bilder og greier, mest for en test til vi skal tilbake igjen med ordentlig kamera og fiskestenger, så nå har jeg noe å blogge om.

37Z1e.jpg

Alt som mangler er Nøkken

Lenke til kommentar

Hm, hva synes dere om å forelske seg på grunnlag av hvor nasty jenta er villig til å være i senga?

Hvis det er den eneste faktoren, så tja, ser ikke helt greia. Men hvis hun samtidig er søt, snill og har en ikke alt for spleisa personlighet, så sure.

Lenke til kommentar

SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER

du har ødelakt livet mitt nå.

Lenke til kommentar

I neste episode av Game of Thrones dør karakteren Judaison.

Det gjør ingenting for han ble heller aldri introdusert. :---)

Litt humor på kveldinga da, sånt er jo morro! HE HE HE

SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER

du har ødelakt livet mitt nå.

Can't tell if trolling or actually that stupid.

Edit: Den personen på facebooklisten din som er singel og egentlig ganske miserabel for det, og derfor rakker ned på det å forplikte seg, alle som har kjærester og hele institusjonen "kjærlighet" (I'm not single, I'm in a relationship with freedom etc.). #poorthing.

Endret av Eplefe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...