Nopros Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 https://www.facebook...er¬if_t=like Tror du skal klare å se bilde og kommentarene. Dette innhaldet er for tida utilgjengeleg. Tog er gøy. Har bare positive erfaringer når det gjelder tog. Tog! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Tog er greit nok det, men kommer stort sett an på medpassasjerene dine. Og konduktøren. Minstesøss og jeg var forresten på biltur til bumfuck, nowhere i sted. Knipsa bilder og greier, mest for en test til vi skal tilbake igjen med ordentlig kamera og fiskestenger, så nå har jeg noe å blogge om. Alt som mangler er Nøkken Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Toggete tog er best, men ikke i Norge. Får jo mer fart i bilen fra 1960. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Noen, si et bra album jeg må høre på. Som jeg ikke har hørt før. snip Likte bildeserien, Sjur. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 James Blake - James Blake. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Hm, hva synes dere om å forelske seg på grunnlag av hvor nasty jenta er villig til å være i senga? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Hm, hva synes dere om å forelske seg på grunnlag av hvor nasty jenta er villig til å være i senga? Hvis det er den eneste faktoren, så tja, ser ikke helt greia. Men hvis hun samtidig er søt, snill og har en ikke alt for spleisa personlighet, så sure. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Hm, hva synes dere om å forelske seg på grunnlag av hvor nasty jenta er villig til å være i senga? Da bør det være noe skikkelig crazy shit! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 James Blake - James Blake. Første sang, grei intro. Andre sang, aaaah, jeg liker det, veldig godt. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 I Mind er den absolutt beste. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Noen, si et bra album jeg må høre på. Som jeg ikke har hørt før. snip Likte bildeserien, Sjur. Takk for det. ^^ Ang. album. Saint Aviator - Saint Aviator, Rick Stack - Reconstruction og "rockeversjonen" av Peter and the Wolf. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Hvis det er den eneste faktoren, så tja, ser ikke helt greia. Men hvis hun samtidig er søt, snill og har en ikke alt for spleisa personlighet, så sure. Haha, joda, men for meg er denne biten også ganske viktig. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Ang. album. Saint Aviator - Saint Aviator, Rick Stack - Reconstruction og "rockeversjonen" av Peter and the Wolf. Sjekker ut senere i kveld, eventuelt på skolen i morgen tenker jeg. Takk. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 I neste episode av Game of Thrones dør karakteren Judaison. Det gjør ingenting for han ble heller aldri introdusert. :---) Litt humor på kveldinga da, sånt er jo morro! HE HE HE Lenke til kommentar
settings Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER du har ødelakt livet mitt nå. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Gratulerer al capone Takk Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) I neste episode av Game of Thrones dør karakteren Judaison. Det gjør ingenting for han ble heller aldri introdusert. :---) Litt humor på kveldinga da, sånt er jo morro! HE HE HE SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER du har ødelakt livet mitt nå. Can't tell if trolling or actually that stupid. Edit: Den personen på facebooklisten din som er singel og egentlig ganske miserabel for det, og derfor rakker ned på det å forplikte seg, alle som har kjærester og hele institusjonen "kjærlighet" (I'm not single, I'm in a relationship with freedom etc.). #poorthing. Endret 4. juni 2012 av Eplefe 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg