settings Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 vi bytta konge litt oftere før. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Alv Erlingsson har ingenting på Øystein Møyla, som beviste at man ikke trenger å være en hardhaus for å være vikingkonge. http://no.wikipedia....sson_M%C3%B8yla Alv Erlingson henta Mongolere til landet (for å slippe dem løs på danskene?). Det skal litt til for å toppe det. Lenke til kommentar
settings Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Eirik Blodøks drepte 5 brødre, topper det? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Nei. Å drepe sine brødre og slektninger var jo vanlig i de kretser i gamle dager. At han tilfeldigvis hadde 5 av dem som prøvde yppe seg gjør ham ikke spesiell. Men digresjoner av digresjoner tilsidesatt. Alv Erlingsson er ei artig bok om en artig fyr. Våpenskjoldet hans er vel fortsatt kommunevåpen i Sarpsborg, selv om Sarpsborg fra gamle dager strengt tatt ikke ligger akkurat der Sarpsborg ligger i dag? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) mMmm ... Forspist på hjemmelagde karbonader er ganske digg. Jeg fiksa smørbrød og storkoste meg. ^^ Alv Erlingsson har ingenting på Øystein Møyla, som beviste at man ikke trenger å være en hardhaus for å være vikingkonge. http://no.wikipedia....sson_M%C3%B8yla Foretrekker Hertug Skule. Det forklarer alt, du blir påvirka av Sarpsborg. Det er ikke bra for deg, kom deg unna, Fredrikstad går greit. Såååå sant! Woo! Støtte! Endret 4. juni 2012 av Datasmurf Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Når man leser litt rundt på dette forumet så får man jammen et inntrykk av at det er en god del folk der ute som går rundt og sliter maks. Er det rart jeg spurter fra jobben til bussen... Vi er helt normale, vi. Lenke til kommentar
settings Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Nei. Å drepe sine brødre og slektninger var jo vanlig i de kretser i gamle dager. At han tilfeldigvis hadde 5 av dem som prøvde yppe seg gjør ham ikke spesiell. Men digresjoner av digresjoner tilsidesatt. Alv Erlingsson er ei artig bok om en artig fyr. Våpenskjoldet hans er vel fortsatt kommunevåpen i Sarpsborg, selv om Sarpsborg fra gamle dager strengt tatt ikke ligger akkurat der Sarpsborg ligger i dag? Sarpsborg har vel forfalt litt mer eller mindre Østfold som var Sarpsborg eller? våpenskjoldet er basert på hans (bjørnen) fredrikstads er også basert på hans brevmerke Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Sjur burde få sin egen mat-cafe der han forteller om hva han har spist til middag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Sjokoklem-kjeksa til Freia er forresten helt okay, dog, litt overpriset. Den minner meg om en kjeks jeg pleide å få et par ganger i året da jeg var liten. Sjur burde få sin egen mat-cafe der han forteller om hva han har spist til middag. Har vurdert det. Det hender også at jeg blogger om det, men det er sjelden jeg husker det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Haha, folk som henger på Akam er så snåle. Hva er galt med oss nå da? Ikke noe galt Larsi, bare mange av de som skiller seg veldig fra resten av medlemmene på forumet. Litt funny er det. Sikkert de som kom over dag akam og digit ble slått sammen. De er noen skikkelig rare skruer. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Har vurdert det. Det hender også at jeg blogger om det, men det er sjelden jeg husker det. Tror den hadde vært populær med tanke på aller rare kombinasjonene dine. Jeg for min del har spist en Brødskive med Norwegia i dag. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Pannekaker med bacon og ost. Yum. Lenke til kommentar
settings Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 ingenting enda...(ikke helt sant, spiste noen skiver på morran samtigig som jeg drakk kaffe, men jeg husker ikke hva jeg hadde på de) Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Skiver med røkelaks. Te. Yoghurt. Hva slags ost har man på pannekaker sammen med bacon? Jeg har pleid å hatt brunost og blåbærsyltetøy på, men ikke annen ost. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Hva slags ost har man på pannekaker sammen med bacon? Jeg har pleid å hatt brunost og blåbærsyltetøy på, men ikke annen ost. Norvegia, gulost. Som smeltes på pannekaka mens den ligger i panna. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Med unntak av ostetype tror jeg at jeg skal prøve det der en gang. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Med unntak av ostetype tror jeg at jeg skal prøve det der en gang. Antar at alle typer gulost fungerer like bra. Det er kjempegodt. Pannekaker med bare ost fungerer også fint, gjerne med litt provence-krydder på. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Skiver med røkelaks. Det er konge! Og billigere enn (rent) kjøttpålegg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Man gjør det selvfølgelig selv. (røyke laksen, fiske laksen, salte, etc) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg