Ekornrotta Scrat Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Velkommen til Bærum, M3 2012 den helt vanlige bil for en 18 åring. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Hva er greia med at man må logge inn på nytt hver gang man lukker og åpner nettleseren? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Circular logic is circular. Circular logic is best logic. Lenke til kommentar
Ekornrotta Scrat Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Uff, Bimmer. :| Mange av de fattige kjører bare rundt i pappas Jaguar til 2 mill eller sin egen lille stusslige A1. 1 Lenke til kommentar
settings Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Det forklarer alt, du blir påvirka av Sarpsborg. Det er ikke bra for deg, kom deg unna, Fredrikstad går greit. Hold bøtta mens jeg spyr. Påvirka positivt... Ikke faen om den andre byen går greit. e: ble så forstyrra av utsagnet ditt at jeg glemte hva jeg skulle komentere. Svensker er mennesker Magnus Trygve Olsen Devold er genial. Endret 4. juni 2012 av settings Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Når man leser litt rundt på dette forumet så får man jammen et inntrykk av at det er en god del folk der ute som går rundt og sliter maks. Er det rart jeg spurter fra jobben til bussen... Lenke til kommentar
Ekornrotta Scrat Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Uff, Bimmer. :| Mange av de fattige kjører bare rundt i pappas Jaguar til 2 mill eller sin egen lille stusslige A1. De ekstremt fattige her, gjerne polakker kjører rundt i slitne rustne 2005 Golf GTI med Hebo-oppsett. De er så fattige at de har de på norske skilter. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Hva er greia med at man må logge inn på nytt hver gang man lukker og åpner nettleseren? At du bruker en retarda nettleser... 1 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Hva er greia med at man må logge inn på nytt hver gang man lukker og åpner nettleseren? Må ikke jeg. Jeg bruker Chrome, hva bruker du? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) At du bruker en retarda nettleser... Det kan ikke være tilfellet. Bruker verken explorer eller chrome. Må ikke jeg. Jeg bruker Chrome, hva bruker du? FF Har ikke skjedd før i dag, tror det har gitt seg nå. Endret 4. juni 2012 av Mr. A Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Det forklarer alt, du blir påvirka av Sarpsborg. Det er ikke bra for deg, kom deg unna, Fredrikstad går greit. Såååå sant! 1 Lenke til kommentar
settings Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Det forklarer alt, du blir påvirka av Sarpsborg. Det er ikke bra for deg, kom deg unna, Fredrikstad går greit. Såååå sant! Hedvig, jeg er skuffet over deg. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Jamen, det er sant likte meg aldri så veldig i Sarp, mens Fredrikstad er kjempefint 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Digresjon: Jeg leser nå en bok om Jarlen av Sarpsborg. Han var en type han og. Lenke til kommentar
settings Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Digresjon: Jeg leser nå en bok om Jarlen av Sarpsborg. Han var en type han og. Alv Erlingsson? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Digresjon: Jeg leser nå en bok om Jarlen av Sarpsborg. Han var en type han og. Alv Erlingsson? Stemmer. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Alv Erlingsson har ingenting på Øystein Møyla, som beviste at man ikke trenger å være en hardhaus for å være vikingkonge. http://no.wikipedia.org/wiki/%C3%98ystein_%C3%98ysteinsson_M%C3%B8yla Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Haha, folk som henger på Akam er så snåle. Hva er galt med oss nå da? Ikke noe galt Larsi, bare mange av de som skiller seg veldig fra resten av medlemmene på forumet. Litt funny er det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg