Eplefe Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Settings må bo jævlig langt ute på bygda om drammen er sossete. 2 Lenke til kommentar
Ekornrotta Scrat Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Your base are belong to us. faen som du jukser, følger opp med en "big daddy" jeg Våknet i en grøft i Drammen for 20 minutter siden. Dat feeling. har du ikke jobb/skole? våkne i en grøft = nedtur, våkne i drammen = nedtur, Våkne uten jobb = nedtur Nei, har fri denne uken. Men uansett var det veldig kjipt med tanke på at jeg ikke husker noe, og hvordan det har skjedd. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Blir alltid litt deppa av å scrolle gjennom "vis nytt innhold"- listen. Er jo så mange gørrkjedelige tråder. Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Det er derfor de aldri blir noe populære. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 sossefaenskap Du glemte eller xD på slutten av setningen din, noen av de andre her inne som er ganske nye på internett kan finne på å tro at du er seriøs. 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Drammen er rene sossehovedstaden blitt da. Snart verre enn Jessheim og Halden. Lenke til kommentar
Ekornrotta Scrat Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 sossefaenskap Du glemte eller xD på slutten av setningen din, noen av de andre her inne som er ganske nye på internett kan finne på å tro at du er seriøs. xDXDXDDDDDDDDDDDD?!!!!?!!!!?!!! :ppppppppppppppppppppppppppPPPPPPPPPPPPPPPPPPP:33333333333333333333333xdxdxdxddxxd Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Drammen er rene sossehovedstaden blitt da. Snart verre enn Jessheim og Halden. Er ikke Drammen den ultimate harryplassen? Lenke til kommentar
settings Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Drammen er rene sossehovedstaden blitt da. Snart verre enn Jessheim og Halden. Er ikke Drammen den ultimate harryplassen? Ikke drammen, men rundt drammen er harryplasser. sossefaenskap Du glemte eller xD på slutten av setningen din, noen av de andre her inne som er ganske nye på internett kan finne på å tro at du er seriøs. jeg er seriøs... Settings må bo jævlig langt ute på bygda om drammen er sossete. noen mil fra særp Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Er ikke Drammen den ultimate harryplassen? Er du gæren? Sossested deluxe. Bare se på rånerne; de kjører nye, japanske biler i stedet for Volvo 240, blaster Lady Gaga og ikke Rednex. Blir det noe mer snobbete enn det så spyr jeg. Lenke til kommentar
settings Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Er ikke Drammen den ultimate harryplassen? Er du gæren? Sossested deluxe. Bare se på rånerne; de kjører nye, japanske biler i stedet for Volvo 240, blaster Lady Gaga og ikke Rednex. Blir det noe mer snobbete enn det så spyr jeg. ny type? sosseråner? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Rånerne her kjører en salig blanding av gamle Volvoer, Mercedeser og Golfer, og diverse asiatisk skrap. Og dundrer hovedsaklig shady låter fra Hard Dance Mania-skiver og band som Sie Gubba, Too Far Gone, Staut, Vassendgutane og Bøgdabråk. Tror ikke jeg har hørt en råner spille verken Lady GaGa eller Rednex. Vel, ikke sistnevnte siden slutten av 90-tallet i alle fall, og selv da var det sjeldent at de spilte det. noen mil fra særp Det forklarer alt, du blir påvirka av Sarpsborg. Det er ikke bra for deg, kom deg unna, Fredrikstad går greit. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Haha, folk som henger på Akam er så snåle. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Haha, jeg har ikke peil men prøver å mane frem en blodharry råner basert på de verste jeg har sett. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Haha, folk som henger på Akam er så snåle. Hva er galt med oss nå da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Dere er snåle. Rephrase: Hvorfor er vi snåle? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Dere er snåle fordi dere er snåle. Endret 4. juni 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg