Kammizez Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Det var lurt!! Ja, Russland. Hun har bodd der, og vi har konkludert i at østblokk er kult og bad-ass(jeg har bodd i det gamle DDR), så ja, vi reiser til høsten. Hvor planlegger du å dra? Det er ganske bad-ass ja. Hvorfor bodde du borti der? Usikker på hvor jeg helst vil dra egentlig. Tenker mest på å få med meg store deler av Asia. Dra østover hele veien til Kina/Japan. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Det var lurt!! Ja, Russland. Hun har bodd der, og vi har konkludert i at østblokk er kult og bad-ass(jeg har bodd i det gamle DDR), så ja, vi reiser til høsten. Hvor planlegger du å dra? Det er ganske bad-ass ja. Hvorfor bodde du borti der? Usikker på hvor jeg helst vil dra egentlig. Tenker mest på å få med meg store deler av Asia. Dra østover hele veien til Kina/Japan. Utveksling bare. Haha. Ta den trans-sibirske jernbanen enten fram eller tilbake!! Jeg vil til Kina, Japan, Israel og India. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Utveksling bare. Haha. Ta den trans-sibirske jernbanen enten fram eller tilbake!! Jeg vil til Kina, Japan, Israel og India. Tenkte faktisk på det ja. Dra gjennom Russland med den trans-sibirske jernbanen helt til Kina. Deretter bruker litt tid i Kina/Japan. Deretter dra sørover til sør-øst Asia. På tilbakeveien kan jeg dra gjennom India, Pakistan, videre oppover mot de arabiske landene, osv... Jeg finner ut av det. Tjene penger først. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Utveksling bare. Haha. Ta den trans-sibirske jernbanen enten fram eller tilbake!! Jeg vil til Kina, Japan, Israel og India. Tenkte faktisk på det ja. Dra gjennom Russland med den trans-sibirske jernbanen helt til Kina. Deretter bruker litt tid i Kina/Japan. Deretter dra sørover til sør-øst Asia. På tilbakeveien kan jeg dra gjennom India, Pakistan, videre oppover mot de arabiske landene, osv... Jeg finner ut av det. Tjene penger først. India er et must. Vil også dra innom istanbul. Det eneste som er dumt er at jeg er latterlig dårlig med penger. Så klarer ikke spare. Endret 4. juni 2012 av idzl Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 India er et must. Vil også dra innom istanbul. Det eneste som er dumt er at jeg er latterlig dårlig med penger. Så klarer ikke spare. Huff da. Hva har du ellers tenkt til å gjøre neste år? Bare jobbe og reising? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Dere er bare all talk and no play. Jeg skal verden rundt neste februar. YOU BETTER RECOGNIZE' Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Odds i helvete. Russland og USA skal i allefall gjennomføres. Hvor skal du, forresten? Endret 4. juni 2012 av idzl Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Da har jeg endelig blitt ferdig med greiene mine for i dag. Nap time incoming. Snakkes i morgen, mine kjære. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Huff da. Hva har du ellers tenkt til å gjøre neste år? Bare jobbe og reising? Og ta opp matte, obviously. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Dere er bare all talk and no play. Jeg skal verden rundt neste februar. YOU BETTER RECOGNIZE' Virkelig? Hvordan? Hvor? Da har jeg endelig blitt ferdig med greiene mine for i dag. Nap time incoming. Snakkes i morgen, mine kjære. Fap time over, nap time incoming altså? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Og ta opp matte, obviously. R2? Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Og ta opp matte, obviously. R2? S2, jeg er ikke smart nok til å ta R2. Skal du også kun jobbe neste år? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 S2, jeg er ikke smart nok til å ta R2. Skal du også kun jobbe neste år? Ser ut til det før øyeblikket ja. Om jeg ikke plutselig finner på noe bedre å gjøre. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) S2, jeg er ikke smart nok til å ta R2. Skal du også kun jobbe neste år? Ser ut til det før øyeblikket ja. Om jeg ikke plutselig finner på noe bedre å gjøre. Tenker jeg kommer til å sitte på et studielån uansett, så jeg tenker å studere på en litt mere interessant plass. Hvor er det størst sannsynlighet for å løpe på britisk adel? I want my Lamborghini. E: accidently a letter Endret 4. juni 2012 av idzl Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Tenker jeg kommer til å sitte på et studielån uansett, så jeg tenker å studere på en litt mere interessant plass. Hvor er det størst sannsynlighet for å løpe på britisk adel? I want my Lamborghini. E: accidently a letter Britisk adel? Hmm, Storbritannia? Problemet er vel at de gutta studerer på universiteter som koster mer enn lånekassa klarer å dekke. Tror du får satse på å få deg en noe velstående nordlending som kanskje kan gi deg en liten jolle å leke med. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Det var dumt. Nå er jeg fri for strøm hvert øyeblikk. Natta! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Nordlænding på senja med egen sjark! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Trøtt. Grattis med da'n, Capone. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Takk! God morgen alle sammen. Endret 4. juni 2012 av Al Capone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg