Datasmurf Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 "Utenlandsstudenter er en egen rase. Det faktum at du studerer i utlandet, forteller grovt sett to ting om deg: For det første at du er for dum til å komme inn på tilsvarende studium i Norge. For det andre at du har ræva full av penger." Denne boka blir bare bedre og bedre. Jeg skal opp om 4,5 timer, men klarer ikke å slutte og lese. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Sove, y/n? n Viser til mitt innlegg nummer #513791 i denne tråden. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 "Utenlandsstudenter er en egen rase. Det faktum at du studerer i utlandet, forteller grovt sett to ting om deg: For det første at du er for dum til å komme inn på tilsvarende studium i Norge. For det andre at du har ræva full av penger." Denne boka blir bare bedre og bedre. Jeg skal opp om 4,5 timer, men klarer ikke å slutte og lese. For et idiotisk utsagn. n Viser til mitt innlegg nummer #513791 i denne tråden. Du har rett. Det er alt for mainstream. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Søvn. Hva er det? Helt unødvendig. Trenger ikke mer enn 3 timer søvn for å være klar til skolen. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Kan bare sove på skolen hvis man først skal sove. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Søvn. Hva er det? Helt unødvendig. Trenger ikke mer enn 3 timer søvn for å være klar til skolen. Jeg har eksamen i matte i morgen/i dag. Jeg har gått inn for å gi faen å ta den opp til høsten Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Jeg har eksamen i matte i morgen/i dag. Jeg har gått inn for å gi faen å ta den opp til høsten Jeg liker innstillingen din. Er redd for at jeg også må ta opp en eller to fag til høsten. Men spiller igrunn ingen rolle da jeg ikke skal studere neste år uansett. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Er vel bare å møte opp og ta den. Kan jo forbedre karakter til høsten uansett. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Hva slags bok leser du? Leste "Fuck you eller penga tilbake" av Aslak "Alis" Hartberg, kjent fra bl.a. Yoga Fire, Klovner i Kamp og som en av Norges beste bassister. Nå skal jeg få et par-tre timer på øyet, så blir det dusj, te, mat og jobb. Forhåpentligvis i den rekkefølgen. Satser på at jeg våkner før morgenmøtet vel og merke. Det er forresten ingenting galt med å ta opp fag. Jeg tok opp fag i et helt år. Det ble likevel veldig mye festing, gaming, og generelt bortsløsing av tid, men jeg klarte da å skrive en middelmådig bacheloroppgave om lydmannens oppgaver innen film for det. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Prøven på lørdag var så sykt demotiverende. Nå har jeg fri-år! Russland, USA og Stockholm venter. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Faen fitte drit møkk i helvete. Jeg la meg kl 23, og fikk ikke sove helt frem til nå, gadd ikke mere. På jobb om 2 timer X-| Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Prøven på lørdag var så sykt demotiverende. Nå har jeg fri-år! Russland, USA og Stockholm venter. Hva, når, hvor lenge, og hvorfor skal du dit? Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Prøven på lørdag var så sykt demotiverende. Nå har jeg fri-år! Russland, USA og Stockholm venter. Hva, når, hvor lenge, og hvorfor skal du dit? Veninnetur til Russland, reiser for å besøke noen i USA og venninnene til stockholm. Vet ikke helt når enda. Faen fitte drit møkk i helvete. Jeg la meg kl 23, og fikk ikke sove helt frem til nå, gadd ikke mere. På jobb om 2 timer X-| Kjenner til den. Jeg la meg også 11, her ligger jeg enda. Også har jeg lite strøm på telefonen nå.(jeg sier konsekvent telefon, iPhone høres så teit ut) Endret 4. juni 2012 av idzl Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Veninnetur til Russland, reiser for å besøke noen i USA og venninnene til stockholm. Vet ikke helt når enda. Venninnetur til Russland? Den var ny. Min plan er å jobbe opp minst 100 000kr. fram til Juni neste år, for deretter å bruke det neste året på å reise verden rundt. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Veninnetur til Russland, reiser for å besøke noen i USA og venninnene til stockholm. Vet ikke helt når enda. Venninnetur til Russland? Den var ny. Min plan er å jobbe opp minst 100 000kr. fram til Juni neste år, for deretter å bruke det neste året på å reise verden rundt. Det var lurt!! Ja, Russland. Hun har bodd der, og vi har konkludert i at østblokk er kult og bad-ass(jeg har bodd i det gamle DDR), så ja, vi reiser til høsten. Hvor planlegger du å dra? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 "Å nei, jeg glemte AI FÅONEN min hjemme! Hyl og graat og tenders gnidsel!" *grøss* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg