Datasmurf Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Ønsker meg psykologen til Alis ... "Du skal gjøre alt du vil, Aslak. Dra på fylla, reis til Afrika, røyk hasj, vær oppe hele natta, lev livet. Det er ingenting å være redd for." Alle mine psykologer har bare sagt at jeg ikke burde røyke hasj eller være oppe hele natta. Forøvrig sover jeg ikke fordi jeg leser bok. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg synes ærlig talt at du kan gjøre akkurat hva du vil, inkl røyke hasj, så lenge du følger kardemommeloven. Sitter her og hører på Michio Kaku snakke om fremtiden jeg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Takk for praten, loverboy! Lige så! PS: Vi har begge 1337 i telefonnumrene våre. Hvor er det du vil møtes for dogging-treffet vårt ved Sognsvann i morgen? Parkeringsplassen eller? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Ikke bra for tenna, og lettbrus rører jeg ikke. Det er ikke juice heller? Det er det ikke, men det er i det minste bedre for kroppen enn hva brus er. Og jeg drikker bare et glass om morgenen uansett. Får i meg masse antioksidanter osv. Drue, aronia, blåbær og gudene vet hva som er i den. I tillegg drikker jeg sånn overprisa Bendit smoothie 3 dager i uken, samt at minstesøss alltid kjøper bær og banan og laktosefri yogurt for hundrevis av kroner og mekker smoothie selv flere ganger i uken. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg er 189 på en dårlig dag og 190 på en god dag. HEI KAMMIZEZ Om du veier 70kg. som meg, så er det like kult å være høy lenger. Btw. Hvorfor sover dere ikke? Fordi jeg stod opp klokka 4. I passet mitt står det at jeg er 158! Jeg liker å tro at jeg hadde en god dag. Hahah! Du er lav. Følte jeg måtte si det. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hahah! Du er lav. Følte jeg måtte si det. Hvorfor være stor når du kan være like full som liten? Det jeg mangler i høyden tar jeg dessuten igjen med kjeften. Lenge leve ytringsfrihet. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Om du veier 70kg. som meg, så er det like kult å være høy lenger. Over 85kg med ren betong. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg legger meg nå, jeg. Natta. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Over 85kg med ren betong. Douche. Du er sikkert stor i høyden, men jeg er stor der det gjelder. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg legger meg nå, jeg. Natta. Natta. Jeg skulle også legge meg, men så ville jeg se film. Uff, jeg som skal opp relativt tidlig i morgen. Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg legger meg nå, jeg. Natta. Natta. Jeg skulle også legge meg, men så ville jeg se film. Uff, jeg som skal opp relativt tidlig i morgen. Natta. Jeg skulle også egentlig legge meg. Men ble sittene på diskusjon.no. Våkna 18:59 idag så er usikker om jeg får sove. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Fuck it! Alt for mainstream å sove. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg har ssangen til Paradise-Iselin på hjernen. HARRRRRRRWWWWWWWWWWWWWWWW Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg har ssangen til Paradise-Iselin på hjernen. HARRRRRRRWWWWWWWWWWWWWWWW Hvorfor hørte du på den i utgangspunktet? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hvorfor hørte du på den i utgangspunktet? Det er et veldig godt spørsmål. Jeg har ingen anelse. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hvor mye plass får man egentlig til bruk dersom man har en 240Gb ssd? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hvor mye plass får man egentlig til bruk dersom man har en 240Gb ssd? Noe rundt 210-215GB vil jeg tro. Spørs på hvilket filsystem man kjører. Korte jenter er søte. Joda, til et visst nivå :--D Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Er til mac så blir HFS+ ( Mac os extended) Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hvorfor hørte du på den i utgangspunktet? Det er et veldig godt spørsmål. Jeg har ingen anelse. Nysgjerrigheten tok overhånd. Jeg måtte høre jeg også. Wow. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg