Nopros Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg har ikke drukket brus siden 17. mai, og før der igjen var jeg en uke fri. Dette går den rette veien, men du og du som jeg savner en glasscola. Er så lei av vann, melk, juice, te og smoothie ... Jeg har ikke drukket brus siden nyttårsaften. Hadde vært godt med et glass kald cola nå, ja. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg har ikke drukket brus siden nyttårsaften. Hadde vært godt med et glass kald cola nå, ja. Hvorfor? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg har ikke drukket brus siden nyttårsaften. Hadde vært godt med et glass kald cola nå, ja. Har i kjøleskapet. Du kan godt få. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Har i kjøleskapet. Du kan godt få. Ja takk, tar gjerne et glass jeg. 1 Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg liker 15år gamle gutter. Så fint, send en PM med facebooken din Var jeg dritings ellerno da jeg skrev dette? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg liker 15år gamle gutter. Så fint, send en PM med facebooken din Var jeg dritings ellerno da jeg skrev dette? Ja, det er som oftest da man er ærligst også Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Mye mulig. Hva syns du om mitt nye coverphoto da, Sjur? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg liker 15år gamle gutter. Så fint, send en PM med facebooken din Var jeg dritings ellerno da jeg skrev dette? Hvis du var dritings nok til å skrive det der en time siden er du nok fortsatt relativt brisen. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg har ikke drukket brus siden 17. mai, og før der igjen var jeg en uke fri. Dette går den rette veien, men du og du som jeg savner en glasscola. Er så lei av vann, melk, juice, te og smoothie ... Unn deg en glasscola om lørdagen og ta en vitaminpille i steden for et glass jus da vel? Meh, vitaminpiller kan være det samme, jeg drikker ikke juice og slikt for vitaminene sin del, jeg drikker det for å ha noe annet enn vann. Har to flasker med varm, død cola stående ved siden av skjermen. Den ene er rester fra 17. mai, den andre har stått her siden påske. I fall jeg skulle få lyst på brus, vil det nærmeste jeg har være varmt skvip uten kullsyre, og tanken på det, gir meg ikke lyst på brus i det hele tatt. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg har ikke drukket brus siden nyttårsaften. Hadde vært godt med et glass kald cola nå, ja. Hvorfor? Det er usunt. Jeg har ikke drukket brus siden nyttårsaften. Hadde vært godt med et glass kald cola nå, ja. Har i kjøleskapet. Du kan godt få. Hyggelig, men ellers takk. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Meh, vitaminpiller kan være det samme, jeg drikker ikke juice og slikt for vitaminene sin del, jeg drikker det for å ha noe annet enn vann. Så... hvorfor drikker du ikke cola i stedet for vann? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Mye mulig. Hva syns du om mitt nye coverphoto da, Sjur? Må si jeg liker det. Særlig den touchen med sola. Meh, vitaminpiller kan være det samme, jeg drikker ikke juice og slikt for vitaminene sin del, jeg drikker det for å ha noe annet enn vann. Så... hvorfor drikker du ikke cola i stedet for vann? Ikke bra for tenna, og lettbrus rører jeg ikke. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Er det ditt ekte etternavnt du opererer med på nettet, idzl, og i så fall er du i slekt med han der kjempelave backen på Tyskland? Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Er det ditt ekte etternavnt du opererer med på nettet, idzl, og i så fall er du i slekt med han der kjempelave backen på Tyskland? Ja og ja. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Det er usunt. Det veier ikke opp for den gode smaken. Er det ditt ekte etternavnt du opererer med på nettet, idzl, og i så fall er du i slekt med han der kjempelave backen på Tyskland? Ja og ja. Seriøst? Philipp Lahm? I nær slekt? Er det ditt ekte etternavnt du opererer med på nettet, idzl, og i så fall er du i slekt med han der kjempelave backen på Tyskland? Under gjennomsnittshøyden, takk. 170cm. er ikke lavt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Ikke bra for tenna, og lettbrus rører jeg ikke. Det er ikke jus heller? Under gjennomsnittshøyden, takk. 170cm. er ikke lavt. Fra mitt ståsted er det ganske lavt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Under gjennomsnittshøyden, takk. 170cm. er ikke lavt. 170cm er lavt for gutter, jo. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Ja og ja. Kan du fikse en signert drakt? Pliiiiis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg