Mchansern Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Noen som har nummeret til Mchansern? Sjekk PM! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 ALLE har vel nr. til hansemann? Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 idzl, nå blir du tagget i bilder på facebook med så mange jeg kjenner at det begynner å bli skummelt. :o Såpass ja! Haha, kjenner du alle? Er ikke dere nordlendinger frekke nok som det er? Nei, med alkohol i systemet får frekk en helt ny betydning. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Såpass ja! Haha, kjenner du alle? Veldig mange av de, i hvert fall! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 ALLE har vel nr. til hansemann? Jobbnummer, hjemnummer, mobilnummer, foreldrenes nummer, hemmelig nummer, fax, e-post, skype, MSN, Yahoo, og en kontaktannonse fra en swingerkatalog. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Såpass ja! Haha, kjenner du alle? Veldig mange av de, i hvert fall! Skal sies at jeg ser jævlig ut på bildet, men la gå. De var kjempehyggelige i allefall! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Noen som har nummeret til Mchansern? Takk for praten, loverboy! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Takk for praten, loverboy! Lige så! PS: Vi har begge 1337 i telefonnumrene våre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hvor vanskelig skal det være å konvertere en EPUB til PDF? >< Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg har drukket så mye brus at jeg ikke klarer å løfte meg opp fra stolen. Så da får jeg bare sitter her et par timer til da. Så vet dere det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg har ikke drukket brus siden 17. mai, og før der igjen var jeg en uke fri. Dette går den rette veien, men du og du som jeg savner en glasscola. Er så lei av vann, melk, juice, te og smoothie ... Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg liker 15år gamle gutter. Så fint, send en PM med facebooken din Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Så fint, send en PM med facebooken din Din lille gris. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Den er ikke vanskelig å finne i det hele tatt. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 hvem liker ikke 15 år gamle gutter? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Forøvrig ... Fransk kornbrød med port salut smaker fantastisk! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg har ikke drukket brus siden 17. mai, og før der igjen var jeg en uke fri. Dette går den rette veien, men du og du som jeg savner en glasscola. Er så lei av vann, melk, juice, te og smoothie ... Good boy. Da lemper vi ned noe mer brus. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg har ikke drukket brus siden 17. mai, og før der igjen var jeg en uke fri. Dette går den rette veien, men du og du som jeg savner en glasscola. Er så lei av vann, melk, juice, te og smoothie ... Unn deg en glasscola om lørdagen og ta en vitaminpille i steden for et glass jus da vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg