Kakeshoma Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Nå var det like før jeg drepte mediesenteren min. I en time prøvde jeg å fikse blåskjermproblemer som skulle være pga. skjermkortdriverne. Da jeg innstallerte lyddriverne fungerte det. Blåskjerm? Windows media center? Du gikk for XBMCturututuenbuntu gjorde du ikke? Har du NAS for lagring, eller i samme boks som mediasenteret? Endret 3. juni 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Jeg tror jeg vil ha kaffe. Skal plutselig ikke jobbe 7-13 i morgen, men 10-16 i stedet! \o/ Men med kaffe innabords sovner du ikke før kl 05 inatt, og er like trøtt likevel når du skal på jobb. Skal opp 05 imorra så jeg får vel finne køya sjøl. Endret 3. juni 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Tror du kannabiss vil bli legalisert i Norge innen overskuelig fremtid? Da mener jeg ikke bare for medisinsk bruk. Har lyst til å si ja, men tviler sterkt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Blåskjerm? Skulle ikke du prøve xbmcbuntu? Hender jeg vil spille litt på den så tanken var å kjøre dual boot. Windows-en på den har i lengre tid vært litt småfucka. Derfor har jeg tenkt på å fikse reinstall lenge, men først i dag jeg fikk rota meg til det. Nå som Windows er fiksa så skal XBMCbuntu inn. Men det får bli etter at jeg har sett film. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Men med kaffe innabords sovner du ikke før kl 05 inatt, og er like trøtt likevel når du skal på jobb. Skal opp 05 imorra så jeg får vel finne køya sjøl. Du reagerer veldig merkelig på kaffe. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hender jeg vil spille litt på den så tanken var å kjøre dual boot. Windows-en på den har i lengre tid vært litt småfucka. Derfor har jeg tenkt på å fikse reinstall lenge, men først i dag jeg fikk rota meg til det. Nå som Windows er fiksa så skal XBMCbuntu inn. Men det får bli etter at jeg har sett film. MAS. Jeg brukte faktisk over to timer på å installere Windows på min stasjonære. Ikke-dokumentert installer med behov for en ekkelt spesifikk driver for å boote (og få SRT til å fungere). Aldri igjen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Men med kaffe innabords sovner du ikke før kl 05 inatt, og er like trøtt likevel når du skal på jobb. Skal opp 05 imorra så jeg får vel finne køya sjøl. Du reagerer veldig merkelig på kaffe. Jeg reagerer litt lignende så det kan ikke være SÅ unormalt. Jeg må være forsiktig med hvor seint jeg drikker kaffe om jeg skal ha sjanse til å sove. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Sist jeg hadde fest, fikk jeg en hel regle om hvor farlig cannabis var; fra en drita full 18-årig jente. Hun visste bedre enn meg siden hun gikk "helse og sosial", fikk jeg høre. Sa hun det med en sigarett i hånda? Snus, selvfølgelig. Måtte inngå et løfte om at jeg aldri skulle røyke cannabis igjen. Lurer på hvor mange av de jeg har inngått ... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Men med kaffe innabords sovner du ikke før kl 05 inatt, og er like trøtt likevel når du skal på jobb. Skal opp 05 imorra så jeg får vel finne køya sjøl. Du reagerer veldig merkelig på kaffe. Sikkert fordi jeg bare drikker kaffe 1-2 ganger i uka. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 MAS. Jeg brukte faktisk over to timer på å installere Windows på min stasjonære. Ikke-dokumentert installer med behov for en ekkelt spesifikk driver for å boote (og få SRT til å fungere). Aldri igjen. Første tegn på at ting kommer til å virkelig gå til helvete er at alt tilsynelatende går bra. Når det går åt skogen i begynnelsen pleier det å ordne seg når man har fått ordna opp i de opprinnelige feilene.Hver gang jeg har satt sammen en ny PC eller reinstaller og det har gått feilfritt i begynnelsen har jeg sliti i dagevis. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hender jeg vil spille litt på den så tanken var å kjøre dual boot. Windows-en på den har i lengre tid vært litt småfucka. Derfor har jeg tenkt på å fikse reinstall lenge, men først i dag jeg fikk rota meg til det. Dual boot for mediacenter... Har du hørt. Det du må ha er en bitte liten maskin med XBMCbuntu e.l. som kjører hele tiden, så du bare kan bytte input med en fjernkontroll (du kan styre XBMC med Android og sikkert shitOS). En liten pai (les: Raspberry Pi) kan kjøre XBMC, det sier sikkert til og med Anfall ja til! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Vel, det er siste gang jeg installerer Windows. No more. Dør denne installasjonen gidder jeg ikke mer. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Samme her! Blir litt frekkere bare, helt til det sier pang også ligger jeg i et hjørne å spyr. Classy like that. Er ikke dere nordlendinger frekke nok som det er? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Pff, jeg brukte 2 dager på å installe arch linux på laptop og få alt til å fungere. Når jeg var ferdig, visste jeg ikke hva jeg skulle med det anyway. Artig å lære hvertfall..it's not the destination that counts, but the journey towards it. Eller når jeg installa gentoo på samme laptop. Og kikket på ascii-downloader et par timer som lasta ned alle filene. Fikk litt The Matrix-følelse da. Endret 3. juni 2012 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Dual boot for mediacenter... Har du hørt. Det du må ha er en bitte liten maskin med XBMCbuntu e.l. som kjører hele tiden, så du bare kan bytte input med en fjernkontroll (du kan styre XBMC med Android og sikkert shitOS). En liten pai (les: Raspberry Pi) kan kjøre XBMC, det sier sikkert til og med Anfall ja til! Hadde jeg hatt en pai skal du ikke se bort i fra at jeg hadde brukt den. Nå har det seg sånn at jeg hadde nok deler til overs etter forrige oppgradering til at jeg kunne bruke det til en stue-pc så da gjorde jeg det. Et lite Lian Li-kabinett med A64x2 5600+, med 6GB ram og HD4850. Ja, det er overkill, men som sagt; delene var til overs så den kosta med nøyaktig kroner 0,- Lenke til kommentar
settings Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 sabotasje på servern noen har sprengt et stort hull i min fine konstruksjon. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) idzl, nå blir du tagget i bilder på facebook med så mange jeg kjenner at det begynner å bli skummelt. :o Endret 3. juni 2012 av Zeromac Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Noen som har nummeret til Mchansern? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hadde jeg hatt en pai skal du ikke se bort i fra at jeg hadde brukt den. Nå har det seg sånn at jeg hadde nok deler til overs etter forrige oppgradering til at jeg kunne bruke det til en stue-pc så da gjorde jeg det. Et lite Lian Li-kabinett med A64x2 5600+, med 6GB ram og HD4850. Ja, det er overkill, men som sagt; delene var til overs så den kosta med nøyaktig kroner 0,- Da er det godkjent Får paien min i slutten av juni, det skal bli snasent. Får forhåpentligvis litt fart på Linuxkunnskapene. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Tror du kannabiss vil bli legalisert i Norge innen overskuelig fremtid? Da mener jeg ikke bare for medisinsk bruk. Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg