Catkin Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Enig med du. Liker ikke å bli rusa generellt. Vil helst ha kontroll over både snakketøyet og kroppsbevegelser. Og jeg drikker så sjelden at når jeg først blir dratt med på byen blir jeg festbrems etter 3 halvlitere. Jeg mister aldri kontrollen, uansett hvor ruset jeg blir. Jeg er et supermenneske. Haha, skulle likt å sett deg med en god dose Dimetyltryptamin. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Haha, skulle likt å sett deg med en god dose Dimetyltryptamin. Try me. Jeg er en mester i selvkontroll. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Noen som vet om vanlig reiseforsikring gjelder i områder hvor UD sier at de fraråder reise, med mindre det er strengt nødvendig? Nvm jeg skriver mail til ambassaden i stedet. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Noen som vet om vanlig reiseforsikring gjelder i områder hvor UD sier at de fraråder reise, med mindre det er strengt nødvendig? Nvm jeg skriver mail til ambassaden i stedet. Jeg tror det er lurt. Alternativt ta kontakt med forsikringsselspaket ditt? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Det er liksom du som skal kunne dette her, Hanz. Er som at Chuck Norris skal spørre folk hvordan han tar roundhouse kick. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Høres ut som en fyr på jobb..etter vi hadde spist pizza og drukket masse, dro en gjeng på nattklubb med pianobar. Jeg gadd ikke og dro hjem. Han karen ble helt vill, og sprang rundt og spilte piano på alle mulige overflater. Ble tatt opp video på iphone av han. Sto og tromma på bardisken ett sekund, så bort i vinduet et annet sekund og tromma på det, eller armen til de som sto nærmest. Endret 3. juni 2012 av Bytex Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Ikke ta dette personlig, men du er et ondt menneske. Korrekt. Og jeg trives godt som ond. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg kan holde på lenge nok for deg, baby. Aww <3 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Nei. Tror jeg skal lage meg litt te, jeg. Har ikke noe annet godt å drikke her i huset. Hater søndager : Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Haha, skulle likt å sett deg med en god dose Dimetyltryptamin. Try me. Jeg er en mester i selvkontroll. Samme her! Blir litt frekkere bare, helt til det sier pang også ligger jeg i et hjørne å spyr. Classy like that. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Nei skal vi unne oss en dusj da? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Sist jeg hadde fest, fikk jeg en hel regle om hvor farlig cannabis var; fra en drita full 18-årig jente. Hun visste bedre enn meg siden hun gikk "helse og sosial", fikk jeg høre. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Sist jeg hadde fest, fikk jeg en hel regle om hvor farlig cannabis var; fra en drita full 18-årig jente. Hun visste bedre enn meg siden hun gikk "helse og sosial", fikk jeg høre. Sa hun det med en sigarett i hånda? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Haha, skulle likt å sett deg med en god dose Dimetyltryptamin. Try me. Jeg er en mester i selvkontroll. Samme her! Blir litt frekkere bare, helt til det sier pang også ligger jeg i et hjørne å spyr. Classy like that. Jeg var så garva i spy-faget at jeg visste at når jeg ble helt stille og måtte lukke ett øye for å stoppe tapeten til å bevege seg, var det bare å komme seg ut på dass og vente der. Slo aldri feil. Problemet var jo at jeg gjerne sovna der inne også, så folk ble stående utafor og hamre på døra. Endret 3. juni 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Sist jeg hadde fest, fikk jeg en hel regle om hvor farlig cannabis var; fra en drita full 18-årig jente. Hun visste bedre enn meg siden hun gikk "helse og sosial", fikk jeg høre. Tror du kannabiss vil bli legalisert i Norge innen overskuelig fremtid? Da mener jeg ikke bare for medisinsk bruk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Nå var det like før jeg drepte mediesenteren min. I en time prøvde jeg å fikse blåskjermproblemer som skulle være pga. skjermkortdriverne. Da jeg innstallerte lyddriverne fungerte det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg tror jeg vil ha kaffe. Skal plutselig ikke jobbe 7-13 i morgen, men 10-16 i stedet! \o/ Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Sist jeg hadde fest, fikk jeg en hel regle om hvor farlig cannabis var; fra en drita full 18-årig jente. Hun visste bedre enn meg siden hun gikk "helse og sosial", fikk jeg høre. Sa hun det med en sigarett i hånda? Snus, selvfølgelig. Måtte inngå et løfte om at jeg aldri skulle røyke cannabis igjen. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Nå var det like før jeg drepte mediesenteren min. I en time prøvde jeg å fikse blåskjermproblemer som skulle være pga. skjermkortdriverne. Da jeg innstallerte lyddriverne fungerte det. Blåskjerm? Skulle ikke du prøve xbmcbuntu? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg