Bytex Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Du har typen som blir superhappy og morsommere jo mere de drikker. Det er vel deg. Så har du typen som blir lei og giddalaus og festbrems. Det er meg. Hvis jeg tar noen glass vin hjemme alene, liker jeg buzzen, men stopper der. Endret 3. juni 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Du har typen som blir superhappy og morsommere jo mere de drikker. Det er vel deg. Så har du typen som blir lei og giddalaus og festbrems. Det er meg. Hvis jeg tar noen glass vin hjemme alene, liker jeg buzzen, men stopper der. Veldig sant. Jeg blir også veldig hyper. Jeg løper rundt overalt. Klarer ikke å gå rolig. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 De fleste blir slitsomme når de drikker for mye. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Du høres slitsom ut. Det er et adjektiv som blir brukt meget ofte om meg i fylla, ja. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Jaggu bra andre og har mulighet til å drikke alkohol da. Driter vel i slikt om man er full nok selv. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg tror jeg må be noen følge meg med videokamera neste gang jeg er full, så jeg finner ut hvordan jeg virkelig er. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hvis du ikke hører mange historier dagen derpå, er du nok den hyggelige typen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Du kan jo bare gå rundt med Go Pro-kamera eller noe lignende Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Kammizez er slitsom. Ikke ta dette personlig, men du er et ondt menneske. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Er en videoredigeringsfyr ansatt i ei trønderavis nær deg som sikkert tar på seg den jobben. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Undrenes tid er kommet. Jeg har trent. To ganger, bare i dag! En situp og en pushup? Ha-ha. 40 sek planke, 2 minutter med pushups, 1 minutt med "side cross kicks", 2 minutter med squats, 1 minutt med høye kneløft, 1 minutt med "crunches", 1 minutt med "jumping jacks" og 1 minutt med "bird dog". Fant en trenings-app i morges og fant ut at jeg skulle prøve den. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Er en videoredigeringsfyr ansatt i ei trønderavis nær deg som sikkert tar på seg den jobben. VGtv har en hel serie om det. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Noen som vet om vanlig reiseforsikring gjelder i områder hvor UD sier at de fraråder reise, med mindre det er strengt nødvendig? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Si ikke det. Om du holder på lenge nok... Tja, vedkommende gjør nok ikke det. Jeg kan holde på lenge nok for deg, baby. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hvis du ikke hører mange historier dagen derpå, er du nok den hyggelige typen. Ennå ikke hørt noe altfor ille. Vet jeg blir mindre sjenert og ganske glad. Og forrige gang jeg drakk såpass at jeg ikke husker noe (som bare har skjedd to ganger) fikk jeg høre at jeg hadde erklært at jeg var så full at nå må jeg bestille taxi hjem, før jeg gjør noe dumt. Så jeg er tydeligvis litt lur og. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg drikker svært, svært sjeldent. Er ikke spesielt glad i rusen. Men det var svært gøy sist vi drakk sammen, den kvelden på St. Hans-haugen i 2008 ... Er i alle fall det bildene tilsier. Det var den kvelden Lars daska meg og Arinodin. <3 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Er en videoredigeringsfyr ansatt i ei trønderavis nær deg som sikkert tar på seg den jobben. Haha ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg tror jeg må be noen følge meg med videokamera neste gang jeg er full, så jeg finner ut hvordan jeg virkelig er. Jeg er awesome på å filme i fylla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg