Catkin Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Aldri ta imot drikke fra fremmede. Aldri. Selv ikke i Sahara, liksom. Gratis-tripp? Hvorfor ikke? GHB? Nei, du, jeg klarer meg. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hva er egentlig GHB? Aldri fått det med meg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Flytende kjærlighet. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Veldig tung drug i væskeform. Umulig å vite dosering, fordi det er villt forskjellig styrke fra batch til batch. Derfor er det et av de farligste partydopene for tida. Litt for mye, så ligger folk og rister på bakken og dør med mindre de får legehjelp. Det finnes ingen motgift heller enda. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hva er egentlig GHB? Aldri fått det med meg. Det er et stoff som finnes naturlig i kroppen din. Det kan virke bedøvende så de prøvde å eksperimentere med å bruke det som bedøvelsesmiddel. Så fant de ut at det var livsfarlig å bruke fordi 1) alle har så veldig individuell toleranse for det, 2) forskjellen mellom riktig dose og dødelig dose er minimal.Etterhvert fant noen ut at, "Hey, jeg blir jo skamrusa av å bruke dette! Det er nok en god ide å lage det hjemme i et blandekar i kjelleren og selge det på gata slik at folk uten noen erfaring kan kose seg med det." Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Likevel dør flere fra paracet Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Flytende kjærlighet. Eller bare noe skikkelig dritt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Lyner og tordner her. Sist gang det var styggvær, gikk alle skjermene mine bare plutselig i svart. Var redd for at de hadde bltt fried med en gang, men de klarte seg helt fint, faktisk. .. vurderer å skru av til det verste er over. Men hva skal man gjøre imens? Endret 3. juni 2012 av Zeromac Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hvilken effekt har det? Forskjellig, i seg selv oppkvikkende og gjør deg kåt. Med alkohol, i store doser, blir man trøtt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Likevel dør flere fra paracet Det kan ha noe med at det er flere som bruker paracetamol. Bare en hypotese fra min side altså. 3 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Likevel dør flere fra paracet Maybe, men mengden brukere er også langt høyere. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Nå tar ikke jeg drugs-tips fra folk med marihuana-avatar heller. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Med alkohol, i store doser, blir man trøtt. Sammen med alkohol glemmer man å puste. Man mister pusterefleksen. Trenger ikke være så stor dose heller. Det som får meg i godt humør kan drepe deg. Eller visa versa. Aldri, aldri bland GHB og alkohol. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Nå tar ikke jeg drugs-tips fra folk med marihuana-avatar heller. Drugs-tips? Hva snakker du om? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Nå tar ikke jeg drugs-tips fra folk med marihuana-avatar heller. Det er bra for kroppen din. (no, not rly) Endret 3. juni 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Altså, fyren hadde blandet det ut med øl, og jeg tok en slurk før jeg hørte ordene "halv kork" og et slangnavn som ikke kunne tas feil av. Han karen virket rimelig tripped out. Prøvde å gi meg knarket sitt, og greier. Jeg bare sa at jeg hadde det travelt mens kompisene mine bare satt der og glodde på ham med åpen kjeft. Og ja, trøtt ble jeg. Kåt? Nei. Bare ufyselig. Som å være fullstendig drita. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Ha-ha, det gjorde jeg også. Så da mamma skulle servere mora si ouzo, så var det bare vann. Jeg klarte ikke å vri meg unna da det mangla vin for 5000 kr og whisky for 3500 kr. Vel og merke bare 4 flasker, men dyre greier fyren hadde, og fyren som knabba det, visste tydeligvis hva han var ute etter. Fant "tilfeldigvis" flaskene stående på den videregående skolen her. Var standard prosedyre, hver gang jeg var aleine hjemme var det ned i kjellern med halvlitersflaske, trakt og vann. Tok aldri mere enn en liten dæsj fra hver flaske, han hadde jo mange siden han brente selv.. Problemet var at han hadde hatt essenser oppi noen av dem. Så det ble ganske salige blandinger i den halvlitersflaska mi. Spøy nesten hver gang jeg var på heimert-fest. Sånn sett er jeg glad mor og far bare hadde polsprit og legesprit, men alle naboene brente jo, så kompisene kom jo innom med femdunker ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg