Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ang dual boot:

Hva er best? Win 7 eller Linux først?

Win7. Linux er snill med andre, men Windows er den store, dumme bøllen som tar all plass og spyr i vinduskarmen.

Det er lettere for deg om du installerer linux til slutt. Windows skriver antagelig over bootloaderen din og herper masse dersom den får lov. Linux plasserer seg ved siden av nicely.

Endret av Lycantrophe
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er en kakkelovn. *lokke*

Anfall er mye mindre skummel enn deg tror jeg. :D

Pff! Jeg ville ikke gjort en flue fortred, enda mindre en vakker kvinne.

Jeg er en kakkelovn. *lokke*

Har du tatt for mye Møllers LSD?

Ha-ha, nei. Mamma sier at jeg er en kakkelovn. Du får spørre henne.

OG stjeler spriten til far din.

Han har jeg hatt besøk av. :|

Lenke til kommentar

Jeg også. Rævhåll. Pappa klikka i vinkel når han så at heimbrent-skapet var helt tømt etter de var borte en helg og jeg var hjemme alene..jugde såklart og sa at jeg visste INGENTING om det. Hadde bare hatt noe folk på besøk, kanskje noen hadde lusket nedi kjellern..*plystre*

Han kjøpte den heldigvis. Jeg rappa jo sprit jeg og, men jeg fylte hvertfall på flaskene med vann igjen så det ikke syntes.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Ha-ha, det gjorde jeg også. Så da mamma skulle servere mora si ouzo, så var det bare vann. :p

Jeg klarte ikke å vri meg unna da det mangla vin for 5000 kr og whisky for 3500 kr. Vel og merke bare 4 flasker, men dyre greier fyren hadde, og fyren som knabba det, visste tydeligvis hva han var ute etter.

Fant "tilfeldigvis" flaskene stående på den videregående skolen her.

Lenke til kommentar

Aldri ta imot drikke fra fremmede. Aldri. Selv ikke i Sahara, liksom.

Våknet du opp i dag på en fremmed plass uten å finne undertøyet ditt?

Nei, jeg våknet opp til meldinger fra kompiser som forklarte at jeg hadde oppført meg helt ufyselig. Hadde kalt en kompis mindre begavet fordi han ikke kunne re opp senger "ordentlig". Ikke bare det heller, nei. Jeg hadde tatt opp to gigantiske kniver og vist dem frem med en rekke ubehagelige kommentarer. Jeg sa selvfølgelig ikke hvorfor jeg hadde dem der. Nei, jeg bare fortsatte med de makabre vitsene mine. De påsto jeg ikke ville huske noe, og vel, jeg husker ikke stort.

Endret av Skamklipt
Lenke til kommentar

Ha-ha, det gjorde jeg også. Så da mamma skulle servere mora si ouzo, så var det bare vann. :p

Jeg klarte ikke å vri meg unna da det mangla vin for 5000 kr og whisky for 3500 kr. Vel og merke bare 4 flasker, men dyre greier fyren hadde, og fyren som knabba det, visste tydeligvis hva han var ute etter.

Fant "tilfeldigvis" flaskene stående på den videregående skolen her.

Var standard prosedyre, hver gang jeg var aleine hjemme var det ned i kjellern med halvlitersflaske, trakt og vann. Tok aldri mere enn en liten dæsj fra hver flaske, han hadde jo mange siden han brente selv..

Problemet var at han hadde hatt essenser oppi noen av dem. Så det ble ganske salige blandinger i den halvlitersflaska mi. Spøy nesten hver gang jeg var på heimert-fest.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...