Espen pai Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg er en helt normal, grønn sau. Jeg finnes ikke en tøddel merkelig. Dere, derimot. Skumle små dyr. Jeg er ikke liten! jeg er på størrelse med en liten elefant! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Har ikke du alltid lyst på en kvinnelig motspiller til litt seksuelt lystspill? Jo, egentlig.. Men hvem har ikke det? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Du er et merkelig stykke kjøtt. Galskap begynner med fornektelse. Neida. Jeg begynte med fornektelse på at jeg var normal, men jeg er forbi de der stadiene nå. Jeg er ikke liten! jeg er på størrelse med en liten elefant! Jada, stooore gutten. *klype i kinnet* Jo, egentlig.. Men hvem har ikke det? Me! Me! Me! Hender jeg får lyst på mannlig motspiller. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Student-TV virker jaggu meg lovende. Mest slacke jeg har vært med på på lenge Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Me! Me! Me!Hender jeg får lyst på mannlig motspiller. Jaja, men det er jo forståelig. Jeg gleder meg til påskeferien jeg.. Sove leeenge Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg er en helt normal, grønn sau. Jeg finnes ikke en tøddel merkelig. Dere, derimot. Skumle små dyr. Og jeg lurer på om det er kirker her med dansk prest... Hmm... Vi hadde en dansk-nederlandsk prest i vår kirke. Han var veldig hyggelig og liberal. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Dansk - Nederlandsk? Huhh... det finnes j alle type blandinger. Go fuck people all around the world. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Vi hadde en dansk-nederlandsk prest i vår kirke. Han var veldig hyggelig og liberal. Hadde eller har? For om det er "har" blir jeg med i kirka neste gang du skal. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Vi hadde en dansk-nederlandsk prest i vår kirke. Han var veldig hyggelig og liberal. Hadde eller har? For om det er "har" blir jeg med i kirka neste gang du skal. Vel. Det er vel "har" sånn egentlig, men jeg vet ikke når han holder messe x) Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Vel. Det er vel "har" sånn egentlig, men jeg vet ikke når han holder messe x) Finn det ut. =D * kjede seg* Dans fugledansen på ett bord, iført tre rosa sokker, har jeg jo sagt. x) Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Dans fugledansen på ett bord, iført tre rosa sokker, har jeg jo sagt. x)Jammen jeg har ikke rosa sokker Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Det funker med en annen farge, sånn i nødstilfelle. x) Lenke til kommentar
Play dead Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Faen, jeg har så sykt mye å gjøre i denne uka. Crap... Nå skal jeg lage en ulovlig reklameplakat. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Yey! Toast. Til dere som spurte. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Toast? Fikk du ikke med deg det i går? Brød dreper! oO Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Det funker med en annen farge, sånn i nødstilfelle. x) funker sorte? Lenke til kommentar
Play dead Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg er også sulten...men det er lenge igjen av skoledagen. Visste jeg skulle valgt en annen linje. Da hadde det kanskje ikke vært så kjedelig. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 funker sorte? I virkelig nødstilfelle; Ja. Men da må det filmes. Jeg er også sulten...men det er lenge igjen av skoledagen. Visste jeg skulle valgt en annen linje. Da hadde det kanskje ikke vært så kjedelig. Hva har du valgt og hva ville du valgt? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 I virkelig nødstilfelle; Ja. Men da må det filmes. har ikke tilgang til kamera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg