b-real Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Kafèen! Gi meg gode serier å se på. Ikke Game of Thrones, Walking Dead, Vampyrgreier eller Zombiegreier. Har sett Dexter, Sons of Anarchy, How I Met Your Mother og Modern Family. Savner en god serie som jeg kan bli avhengig av. The Wire. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Twin Peaks? Carnivale? Parks & Recreation? Trailer Park Boys? Endret 3. juni 2012 av Anulaibar Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Justified, Girls, Sherlock... Entourage er like obligatorisk som Sopranos. Parks and rec selvfølgelig. Kan godt sende deg hele gullisten min. Endret 3. juni 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Lurer på om jeg virkelig burde prøve å fikse data i dag. Jeg roter til alt jeg prøver på i dag. Klarte nesten å ødelegge bernaise-sausen tilogmed. (Ja, jeg vet. Bernaise ble passé en gang på 80-tallet og er brukt opp for lenge siden. Bruker det sjelden selv, men i dag fikk jeg lyst på) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Breaking Bad! Hvordan kunne jeg glemme. Fått mange tips om den. Skal sjekke den ut, takk Du burde skamme deg over ikke å ha sett det enda :O Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Lurer på om jeg virkelig burde prøve å fikse data i dag. Jeg roter til alt jeg prøver på i dag. Klarte nesten å ødelegge bernaise-sausen tilogmed. (Ja, jeg vet. Bernaise ble passé en gang på 80-tallet og er brukt opp for lenge siden. Bruker det sjelden selv, men i dag fikk jeg lyst på) Bernaise-saus fra bunnen av? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Veldig demotiverende å lese når jeg vet at om 2 timer er jeg i varme, tropiske Tromsø igjen. Stoked. Jeg fryser kjempelett da. Kanskje det egentlig er kjempevarmt. Kroppen min er litt rar. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Lurer på om jeg virkelig burde prøve å fikse data i dag. Hva er ødelagt? Eller mener du fikse som i skaffe? Endret 3. juni 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hva er ødelagt? Eller mener du fikse som i skaffe? Ingenting er ødelagt. Det er snakk om å ordne nytt OS og dual boot. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg fryser kjempelett da. Kanskje det egentlig er kjempevarmt. Kroppen min er litt rar. Jeg har teppe. *lokke* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Pose (Ja, jeg skammer meg) Intet å skamme seg over, er vist faen til tress å lage det ifra bunnen av. Tror jeg skal lage meg en kopp med kaffe gitt. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Gøyalt det... Vet du hva som er enda gøyalere? Bare metal VHD boot. Gjerne med dual boot. Endret 3. juni 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Gøyalt det... Vet du hva som er enda gøyalere? Bare metal VHD boot. Gjerne med dual boot. Hva slags bikkje er det? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg fryser kjempelett da. Kanskje det egentlig er kjempevarmt. Kroppen min er litt rar. Jeg er en kakkelovn. *lokke* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg er en kakkelovn. *lokke* Har du tatt for mye Møllers LSD? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Hva slags bikkje er det? Du installerervirtuelle maskiner med VHDs (Virtual Hard Drive) i hva som helst (Virtual Box), og booter fra det på maskinen din (ikke virtuelt). Men det er ikke så mye vits om du skal ha et permanent oppsett da. Men det er gøy for det. Endret 3. juni 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Firefly! Boardwalk Empire? Taken? Rome? Ellers er Arrested Development som andre foreslår vedlig bra. Sjekker ut Boardwalk Empire. Takk for tips! The Wire. Har sett. Justified, Girls, Sherlock... Entourage er like obligatorisk som Sopranos. Parks and rec selvfølgelig. Kan godt sende deg hele gullisten min. Entourage hadde jeg glemt! Har et par sesonger liggende. Takk Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg er en kakkelovn. *lokke* Anfall er mye mindre skummel enn deg tror jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Ang dual boot: Hva er best? Win 7 eller Linux først? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg