Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er dødskaldt på hybelen min. Selv om jeg elsker Trondheim tror jeg det skal bli litt deilig å komme til Østlandet snart.

Veldig demotiverende å lese når jeg vet at om 2 timer er jeg i varme, tropiske Tromsø igjen. Stoked.

Lenke til kommentar

Kafèen! Gi meg gode serier å se på. Ikke Game of Thrones, Walking Dead, Vampyrgreier eller Zombiegreier. Har sett Dexter, Sons of Anarchy, How I Met Your Mother og Modern Family. Savner en god serie som jeg kan bli avhengig av.

Tja, Arrested Development? Eller Scrubs såklart.

Lenke til kommentar

Kafèen! Gi meg gode serier å se på. Ikke Game of Thrones, Walking Dead, Vampyrgreier eller Zombiegreier. Har sett Dexter, Sons of Anarchy, How I Met Your Mother og Modern Family. Savner en god serie som jeg kan bli avhengig av.

Desperate housewifes, jeg kødder ikke engang. Hvis ikke kan du se House, det er gøy.

Lenke til kommentar

Tja, Arrested Development? Eller Scrubs såklart.

AD skal sjekkes ut. Takk! Scrubs er en klar vinner. Har sett det meste, men likte ikke sesong 8 (?) der det ble "generasjonsskifte" eller hva man skal kalle det.

Bones, Cold Case, The Finder, Fringe, DuckTales og / eller American Horror Story?

Cold Case og Fringe skal sjekkes ut. Takk! Keep em coming!
Lenke til kommentar

Firefly! Boardwalk Empire? Taken? Rome? Ellers er Arrested Development som andre foreslår vedlig bra.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...