Kakeshoma Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Uten å starte en stor Windows vs. Linux-diskusjon (prøv dere og bli hugget raskt ned, seriøst jeg stenger DNFK om dere gjør det), hva er en grei mediesenterdistro for en som ikke er alt for erfaren i Linux? (Les: Jeg har brukt Ubuntu 10.10 elns. litt tidligere) Tja, Geebox kanskje. Eller XBMC i Ubuntu feks. Men tropemannen har sikkert bedre forslag &--#62;&--#62; edit. noe han hadde. Endret 3. juni 2012 av Kakeshoma 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Uten å starte en stor Windows vs. Linux-diskusjon (prøv dere og bli hugget raskt ned, seriøst jeg stenger DNFK om dere gjør det), hva er en grei mediesenterdistro for en som ikke er alt for erfaren i Linux? (Les: Jeg har brukt Ubuntu 10.10 elns. litt tidligere) XBMCbuntu. Installer og du er ferdig.http://wiki.xbmc.org...title=XBMCbuntu Danke schön, bitte schön, hoppisjø'n, mos|jø'n og mjøsa. Prøver den. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Noen som har lest boka "Hundreåringen"? Kjøpte den i går, ser morsom ut Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hvor lenge tror dere det er til vi er tvungne medlemmer av Forente Europeiske Stater? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hvor lenge tror dere det er til vi er tvungne medlemmer av Forente Europeiske Stater? Blir nok en stund, siden hele EU går i oppløsning nå. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Blir nok en stund, siden hele EU går i oppløsning nå. Får håpe det. 1 Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Tror dere språket norsk noengang vil dø ut? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Norsk slik vi kjenner det i dag vil dø ut. Språk er i evig forandring. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Tror dere språket norsk noengang vil dø ut? Tror du det? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Tror dere språket norsk noengang vil dø ut? Ja. Er vel 50 milliarder år til solen takker for seg Mulig vi blir feid vekk lenge før det da, av oss selv sannsynligvis. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Ja. Er vel 50 milliarder år til solen takker for seg Mulig vi blir feid vekk lenge før det da, av oss selv sannsynligvis. Da blir det partyparty! Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Tror du det? Ja, men ikke i den forstand at det blir erstattet med et annet språk, foreksempel russisk eller engelsk. Tror de fleste av oss hadde snakket tysk i dag om hitler hadde stoppet på grensa til Russland. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Tror du det? Ja, men ikke i den forstand at det blir erstattet med et annet språk, foreksempel russisk eller engelsk. Tror de fleste av oss hadde snakket tysk i dag om hitler hadde stoppet på grensa til Russland. Arabisk. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hvor lenge tror dere det er til vi er tvungne medlemmer av Forente Europeiske Stater? Ikke så alt for lenge, forhåpentligvis. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) 57 av 73 rette, blir altså ikke lege av meg med det første. Hvor mye måtte du ha? Og hva blir det av deg da? Endret 3. juni 2012 av Kammizez Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Arabisk. THIS Jeg ville også bare la dere vite at jeg sitter på toalettet nå. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Og hva blir det av deg da? Uteligger, sikkert. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Fanken! Forkjøla og det i Juni! Nei på tide at værgudene får fingeren ut og gir oss litt stabilt vær!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg