Bytex Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Er jo dette forumkafeen er. Lav kvalitet, høy kvantitet. Svære diskusjoner om tekniske detaljer i Linux fins det andre steder på forumet å ta. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hva er grunnen til at ungdommen i dag tror de er "gangstere"? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hva er grunnen til at ungdommen i dag tror de er "gangstere"? At de ikke vet hva det er. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Er jo dette forumkafeen er. Lav kvalitet, høy kvantitet. Svære diskusjoner om tekniske detaljer i Linux fins det andre steder på forumet å ta. Jupp. Dette er plassen for bare skit Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Vr på luux, det hadde vært mere verdt å tørke seg i ræva med de 150 kronene. Også dro vi på en annen trang og blodharry plass, hvor absolutt alle skulle kommentere dialekten min. Rart å kritisere utelivet i Oslo når du konsekvent oppsøker de verste plassene. Nå er det en stund siden jeg var på 18-steder, men det finnes da langt bedre steder enn Luux. Jeg prøver ikke igjen før jeg er tjue. Skal sies at nordlendinger fester bedre enn østlendinger. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hva er grunnen til at ungdommen i dag tror de er "gangstere"? Hva vil du kalle en "gangster"? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hva er grunnen til at ungdommen i dag tror de er "gangstere"? Hva vil du kalle en "gangster"? Cue diskusjon om at det er 1920s mobsters som EGENTLIG er gangstere. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hei Hedvig! er du helt uskadd og fin etter hovedstadbesøk? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Hva er grunnen til at ungdommen i dag tror de er "gangstere"? Hva vil du kalle en "gangster"? "Gangster" * Unger på 14-18 som, går gjerne med caps vendt bakover. * Bruker uttrykk som "yo", "mah", "nigga", "man", "shit maaann", "ganster". * Bukser hvor det er plass til to personer. * Ganske glad i å gjøre diverse faenskap. * Er overraskende bevisst på at de er "ganstere" Endret 3. juni 2012 av Notelitten Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Uten å starte en stor Windows vs. Linux-diskusjon (prøv dere og bli hugget raskt ned, seriøst jeg stenger DNFK om dere gjør det), hva er en grei mediesenterdistro for en som ikke er alt for erfaren i Linux? (Les: Jeg har brukt Ubuntu 10.10 elns. litt tidligere) Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Har en sånnen i praksisgruppa mi. Han er 21. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 "Gangster" * Unger på 14-18 som, går gjerne med caps vendt bakover. * Bruker uttrykk som "yo", "mah", "nigga", "man", "shit maaann". * Bukser hvor det er plass til to personer. * Ganske glad i å gjøre diverse faenskap. Om dette er din definisjon på en gangster, så er det ikke bare noe de tror de er. Da er de gangstere. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hva er grunnen til at ungdommen i dag tror de er "gangstere"? Hva vil du kalle en "gangster"? Cue diskusjon om at det er 1920s mobsters som EGENTLIG er gangstere. Den gang, sexy. I dag, forkastelig Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 "Gangster" * Unger på 14-18 som, går gjerne med caps vendt bakover. * Bruker uttrykk som "yo", "mah", "nigga", "man", "shit maaann". * Bukser hvor det er plass til to personer. * Ganske glad i å gjøre diverse faenskap. Om dette er din definisjon på en gangster, så er det ikke bare noe de tror de er. Da er de gangstere. Dette var min definisjon på ordet "gangster" blant disse, den faktiske definisjonen er en helt annen. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 er du helt uskadd og fin etter hovedstadbesøk? Jeg ja! Drakk meg heldigvis ikke helseløst dritings, men jeg er litt skuffa over at stemningen var så dårlig. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Dette var min definisjon på ordet "gangster" blant disse, den faktiske definisjonen er en helt annen. Joda, såklart. Du klager altså på at ungdommene oppfører seg/kler seg på denne måten? Jeg ja! Drakk meg heldigvis ikke helseløst dritings, men jeg er litt skuffa over at stemningen var så dårlig. Og hvordan gikk prøven? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Dette var min definisjon på ordet "gangster" blant disse, den faktiske definisjonen er en helt annen. Joda, såklart. Du klager altså på at ungdommene oppfører seg/kler seg på denne måten? Nei, jeg lurer på hvorfor. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Uten å starte en stor Windows vs. Linux-diskusjon (prøv dere og bli hugget raskt ned, seriøst jeg stenger DNFK om dere gjør det), hva er en grei mediesenterdistro for en som ikke er alt for erfaren i Linux? (Les: Jeg har brukt Ubuntu 10.10 elns. litt tidligere) XBMCbuntu. Installer og du er ferdig.http://wiki.xbmc.org/index.php?title=XBMCbuntu Endret 3. juni 2012 av Lycantrophe 1 Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Og hvordan gikk prøven? 57 av 73 rette, blir altså ikke lege av meg med det første. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg