Mchansern Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hva heter det ene, superbrune stedet som alltid har dritgod stemning? Ozlo. Første som comes to mind er jo Møllers... Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Det skal virkelig ikke være lett å finne ut av optimal maskinvare for og lisensiering av MS-produkter. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Tror jeg har tilbragt for mye tid med å hjelpe søss med eksamen. Jeg sitter her og humrer av ting som "a cute renal injury" (det skal være "acute", og betyr "akutt nyreskade", i stedet blir det "en søt nyreskade"). Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Det skal virkelig ikke være lett å finne ut av optimal maskinvare for og lisensiering av MS-produkter. Hahaha, lisenser. :--D Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Heihei Endret 3. juni 2012 av HedvigR Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hahaha, lisenser. :--D Hehe, ja. Heihei Hallo Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg trenger å gå på butikken, men tør ikke fordi han ene som jobber der er så søt :| Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 1 uke i maga i tillegg til eksisterende flytur :E synd jeg ikke fant stedet jeg skriver inn koden min for sas bonuspoeng da Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg trenger å gå på butikken, men tør ikke fordi han ene som jobber der er så søt :| Døh, skjerp deg... Alle vet du bare liker oss, mer spesifikt meg... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Første som comes to mind er jo Møllers... Yeah, that's the one. Jeg trenger å gå på butikken, men tør ikke fordi han ene som jobber der er så søt :| Er ikke det strengt tatt ekstra motivasjon TIL å gå på butikken? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 hans du jobber med flygreier og sånn! Er det mulig å legge til sas bonuspoengting etter bestilling? :/ Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Er ikke det strengt tatt ekstra motivasjon TIL å gå på butikken? Man skulle tro det, men han var så overhyggelig sist gang at je ble litt satt ut og flau, og antagelig virka som en hjernedød idiot Døh, skjerp deg... Alle vet du bare liker oss, mer spesifikt meg... Hey, jeg er i min beste alder, kan ikke drive å låse meg fast sånn Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Er ikke det strengt tatt ekstra motivasjon TIL å gå på butikken? Jeg får også angst av overhyggelige butikkene..unngår å dra dit hvis det gjentar seg hver gang. Man skulle tro det, men han var så overhyggelig sist gang at je ble litt satt ut og flau, og antagelig virka som en hjernedød idiot Døh, skjerp deg... Alle vet du bare liker oss, mer spesifikt meg... Hey, jeg er i min beste alder, kan ikke drive å låse meg fast sånn Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Bytex: Høy kvalitet her nå, sant? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 hans du jobber med flygreier og sånn! Er det mulig å legge til sas bonuspoengting etter bestilling? :/ Du snakker om bonuskortet? Det kan du legge inn ved sjekk-inn om du ønsker f.eks ja. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Meh, var ikke på jobb. Jaja, har i hvert fall mat til å overleve dagen nå da Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Bytex: Høy kvalitet her nå, sant? *nix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg