settings Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 strømknappen, holder du den inne i noen sekunder så skrur pcen seg av. 4 feil på teoritentamen.no 2 av dem tastefeil. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 E3 snart, gleder vi oss eller?! Lenke til kommentar
settings Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Nei, da jeg ikke husker va E3 er.(europavei?) får to spm om bremser på rad. første er om hva som er viktig om bakbremsen, der svarer jeg at den må tåle minst 100KP. det er feil - svaret er at den skal ha full effekt før 2/3 vandring. Neste spm er hvilke påstand er riktig, der jeg svarer motsatt, altså det med 2/3 vandring. Feil igjen - nå er svaret 100KP Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Nei, messe. Electronic Entertainment Expo. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Har sykt mye å skrive denne uka, men orker/gidder ikke begynne... Også har jeg lyst på mat., tror jeg tar meg litt cola. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Vil forresten meddele at jeg er veldig skuffet over utelivet i Oslo. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hvem matet deg med forventninger? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Blir litt som se en 8. divisjons fotballkamp og bli skuffet over hvor dårligere de er. Eller tippeligakamp for den saks skyld. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Vil forresten meddele at jeg er veldig skuffet over utelivet i Oslo. Du er ikke tjue, så jeg antar du var på Luux, Escape eller en av de andre harry plassene? Det er jo grusomt uansett. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Vil forresten meddele at jeg er veldig skuffet over utelivet i Oslo. Du er ikke tjue, så jeg antar du var på Luux, Escape eller en av de andre harry plassene? Det er jo grusomt uansett. Elsker? Eller har de fått 20 nå? Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Vr på luux, det hadde vært mere verdt å tørke seg i ræva med de 150 kronene. Også dro vi på en annen trang og blodharry plass, hvor absolutt alle skulle kommentere dialekten min. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Tsk, tsk. Alt man trenger er Andreas Pub. De har god øl og grei beliggenhet. Og drives av hyggelige mennesker. Forøvrig har jeg nettopp fått den beste middagen på lenge! Mammas nylagde kjøttkaker. Med brunsaus, ertestuing, poteter, makaroni og tyttebærsyltetøy. Jeg spiste til jeg trodde jeg skulle sprekke, men det var absolutt verdt det! Vr på luux, det hadde vært mere verdt å tørke seg i ræva med de 150 kronene. Også dro vi på en annen trang og blodharry plass, hvor absolutt alle skulle kommentere dialekten min. Cluet er å finne forumfolk og så dra på fylla med de. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Der er det igjen. Tradisjonelle kjøttkaker med makaroni er rart i seg selv. Med poteter og makaroni samtidig? GALSKAP! 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Der er det igjen. Tradisjonelle kjøttkaker med makaroni er rart i seg selv. Med poteter og makaroni samtidig? GALSKAP! Jeg tror vi bør få dem til en institusjon for observasjon, for det er faen ikke normalt. Lenke til kommentar
settings Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Der er det igjen. Tradisjonelle kjøttkaker med makaroni er rart i seg selv. Med poteter og makaroni samtidig? GALSKAP! Det er som å spise Grandiosa med poteter og brunsaus. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Vil forresten meddele at jeg er veldig skuffet over utelivet i Oslo. Var vel fordi jeg satt hjemme i natt. Jeg må forresten begynne å stå opp litt tidligere. Liker ikke å stå opp til middag. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Vr på luux, det hadde vært mere verdt å tørke seg i ræva med de 150 kronene. Også dro vi på en annen trang og blodharry plass, hvor absolutt alle skulle kommentere dialekten min. Rart å kritisere utelivet i Oslo når du konsekvent oppsøker de verste plassene. Nå er det en stund siden jeg var på 18-steder, men det finnes da langt bedre steder enn Luux. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Liker egentlig ikke å dra på byen, var en tur i går også, var ikke så megafett at det gjorde noe. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg liker å dra på byen, det eneste jeg ikke liker med det, er å sjekke ut hvor mye penger jeg har brukt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hva heter det ene, superbrune stedet som alltid har dritgod stemning? Ozlo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg