Malvado Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Fringe er definitivt en bra serie! Men her er vi hekta også på A Game of Thrones , House , Dexter og Supernatural. Kona er også hekta på en haug med "jentegreier" , da lar jeg henne kose seg selv mens jeg er her på forumet. Lenke til kommentar
settings Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 hva gjorde labarenten når han kom til laberinten? han labba runt 'n. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 laboranten* Kul labyrint forresten. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 hva gjorde labarenten når han kom til laberinten? han labba runt 'n. Alltid gå til venstre. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 2 feil her. Det heter laboranten og labyrinten. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Ja ja! Fant et snedig lite program for å teste minnet på Gpu , får ta testen litt senere i natt sånn at testen kan kjøres mens jeg sover. Hadde vært kjekt med en god grunn til å bytte ut skjermkortet. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) Stolt over hvor bra jeg klarer å skrive selv om jeg er drita! Bøtte og vannflaske står klar ved siden av senga. God natt forumtøser! Endret 2. juni 2012 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Sorry. Opptatt med Fringe og en porsjon iskrem. Skal prøve og være litt mer aktiv her om du vil det. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Kjeder meg litt i dag! Hmmm , lurer på om jeg skal se en film eller to, noen tips? Lenke til kommentar
settings Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 lese på A1 teori da. Klarer ikke bestemme meg for hvilke teori på nett side jeg skal ta. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Motorsykkel, tenker jeg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Var for lat til å google hva det var for noe men det ser ut kanskje som du har rett at det kan være motorsykkel-relatert. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Herregud da, diskuterer dere enda data? Lite som slår Jersey Shore hva underholdningsverdi gjelder. Rangeres greit mye høyere enn shitty programvare. Begynner snart på sesong to og gleder meg veldig. Personer rangert i s1; 1) The Situation 2) Pauly D 3) Snooki 4) resten er crap. Og vinny!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Ja gid at man på et IT-forum diskuterer data-relaterte ting. Er en skam for menneskeheten. http://www.youtube.com/watch?v=eFafj0ystrs&feature=youtu.be&t=9m59s 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hvorfor er freakforum nede nå! Gah... Lenke til kommentar
settings Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 PC'EN UTVIKLER DUBSTEP! så jeg tok svenskeknappen, og nå går pc'en tregt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg