Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brukerregler for Forumkaféen:

* Tøsing er ikke tillatt (Innlegg mellom to eller flere brukere, som kun går ut på å for eksempel fortelle den andre hvor søt den er, og hvor mye man har lyst til å gjøre det og det med brukeren.)

Kriminelle er dere alle mann!

Lenke til kommentar

Ah, det gjorde seg med mat. Jeg hadde tenkt å spise senere, men søss hadde ikke de tankene i hodet da hun var sulten og diska opp med svin og poteter.

Jeg hadde dessverre ikke huet helt med etterpå da jeg sto og vaska opp etter måltidet og kjørte på med kokvarmt vann og ingen hansker, men så igjen. Jeg har aldri huet med meg når jeg vasker opp. :p

Lenke til kommentar

Huff L4r5 , kan du ikke holde kjeft om ABB? Møkka lei hele duden og ingen kommentarer angående ham får meg til å smile :-(

Gleder meg stort til siste episode i a Game of thrones : A clash of Kings for nå går vi snart til : A Storm of Swords ^_^ , mye kult som kommer til å skje nå og jeg lurer litt på hvordan det blir taklet!

Ah , Kino : Må dra og se i det minste Prometheus snart!

Lenke til kommentar

Den var faktisk ikke halvgæern, nei.

In other news: Breivik er visst bare fallguy for en jødisk konspirasjon. Det er sant. Jeg leste det i politikkdelen av forumet.

Hvordan var egentlig Prometheus? Var selv aldri stor fan av Alien, eller Sci-fi generelt.

Lenke til kommentar

Etter to timers mas har endelig gutten funnet roen. Endeliiiiiig! (er barnevakt)

Trodde det var snakk om Lars først.

Ah , Kino : Må dra og se i det minste Prometheus snart!

Den gleder jeg meg sinnsykt til å se. Må bare finne noen som liker den type film som har lyst å være med. Alle jeg kjenner er pyser -.-

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Trodde det var snakk om Lars først.

Av en eller annen grunn visste jeg at du kom til å si det når jeg så du hadde sitert meg. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...