TSP Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Nu, hva tror dere om min Limerick? En glemsk gammel bonde fra Møre Visste ikke helt hva han skulle gjøre Men tok kjapt intiativ Til å skape litt liv Ved å ta en tur ut og fyllekjøre Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Nu, hva tror dere om min Limerick? En glemsk gammel bonde fra Møre Visste ikke helt hva han skulle gjøre Men tok kjapt intiativ Til å skape litt liv Ved å ta en tur ut og fyllekjøre Det der er ikke et limerick :| Lenke til kommentar
xersess Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Odense i Danmark på Roger Waters konsert eller Liverpool? begge? gjerne, legger du ut for utgiftene? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 gjerne, legger du ut for utgiftene? 50 kr? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Mmmmh, sminke er så gøy. Jeg syntes synd på de ufattelig triste menneskene i klassen min som ser på sminke som en daglig plikt. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 gjerne, legger du ut for utgiftene? 50 kr? tar gjerne i mot 50kr Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 tar gjerne i mot 50kr men da må du reise på bekke turene Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 de kommer når du minst venter det og har 2 salg foresten Jeg gleder meg. Og det gikk fort. ^^ I dag har jeg lært at medialærere er en lat rase. De lager en film i anledning fx påske, og den viser de år etter år. Noe som er litt morsomt ettersom de pleier klikke om man bruker gamle verker til ett nytt prosjekt. x) Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Og det gikk fort. ^^ bare flaks Lenke til kommentar
TSP Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Det der er ikke et limerick :| Ikke? Fyllekjøre må leses på en spesiell måte. ^^ De fleste medielærere for meg er snåle og har for små karakterforskjeller. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Yey, så gøy med to timer på skolen. Har ikke matteprøve før onsdag etter påsken . So long suckers. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg sitter på jobb og er grisetrøtt... Og lysten på litt seksuelt lystspill med en kvinnelig motspiller. Hva gjorde folket i helgen da? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg sitter på jobb og er grisetrøtt... Og lysten på litt seksuelt lystspill med en kvinnelig motspiller. Hva gjorde folket i helgen da? Har ikke du alltid lyst på en kvinnelig motspiller til litt seksuelt lystspill? Og absolutt ingenting. Jeg er pisslei kirker. Hver eneste forbanna mandag de siste ukene har vi hatt minst en time forelesning om KIRKER. Hva faen er vitsen med det, liksom? *snøfte* Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg er pisslei kirker. Hver eneste forbanna mandag de siste ukene har vi hatt minst en time forelesning om KIRKER. Hva faen er vitsen med det, liksom? *snøfte* det skulle vell helst vært en dansk foreleser? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 det skulle vell helst vært en dansk foreleser? Da skulle jeg faen meg blitt kristen. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) det skulle vell helst vært en dansk foreleser? Da skulle jeg faen meg blitt kristen. Og du kaller meg merklig? Endret 10. mars 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Da skulle jeg faen meg blitt kristen. du er en sau med STORE mentale problemer! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg er en helt normal, grønn sau. Jeg finnes ikke en tøddel merkelig. Dere, derimot. Skumle små dyr. Og jeg lurer på om det er kirker her med dansk prest... Hmm... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg er en helt normal, grønn sau. Jeg finnes ikke en tøddel merkelig. Dere, derimot. Skumle små dyr. Og jeg lurer på om det er kirker her med dansk prest... Hmm... Du er et merkelig stykke kjøtt. Galskap begynner med fornektelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg