Datasmurf Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Okei, ellingsrud da. Men der blir jeg henta! Jeg kjører riktig vei! Ellingsrud. <3 Men Ellingsrud og linje whatever minner meg forferdelig mye om Latias, av en eller annen merkelig grunn. Det har forandret seg VELDIG siden da. Gaming er stort sett det eneste som holder nysgjerrige tilbake. Tenkte meg det. Hadde jeg hatt en stabil laptop, skulle jeg testa på den, men laptopen skrur seg av når den selv vil, og netbooken har mer nedetid enn oppetid. Har prøvd å få inn Mint på begge. Lenke til kommentar
settings Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 har lyst til å være sosial, men har ingen å være sosial med Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 har lyst til å være sosial, men har ingen å være sosial med Omegle er et fint alternativ(mange tisselurer, da). Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 har lyst til å være sosial, men har ingen å være sosial med Omegle er et fint alternativ(mange tisselurer, da). Men ikke med webcam. Det er ikke gøy. Lenke til kommentar
settings Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 har lyst til å være sosial, men har ingen å være sosial med Omegle er et fint alternativ(mange tisselurer, da). har prøvd det noen ganger, funnet 3 stk som har hatt en samtale, resten bare spurte ASL. noen som joiner sjakk? ♜♞♝♛♚♝♞♜ ♟♟♟♟♟♟♟♟ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ♙♙♙♙ ♙♙♙♙ ♖♘♗♕♔♗♘♖ Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Eller tenkte jeg på f.eks chatroulette? Meh, who cares. Vi kan chatte på cam, settings. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Hvilke severdigheter bør jeg få med meg i hovedstaden? Hillary Clinton er forresten i Tromsø. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) Meh, kanskje jogge litt i dag? Endret 2. juni 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 noen som joiner sjakk? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ♙♙♙♙ ♙♙♙♙ ♖♘♗♕♔♗♘♖ Jeg vant. Nuclear bomb. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Hvilke severdigheter bør jeg få med meg i hovedstaden? Hillary Clinton er forresten i Tromsø. Drikk øl på Scotsman og spis på Egon, vel! :- )))) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Du bør få med deg Hansern. Han henger vanligvis på Blå eller Hausmania. Eneste karen i dress. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Er musikkens dag, haugevis med konserter i sentrum i dag og utover natta. Lenke til kommentar
settings Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 noen som joiner sjakk? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ♙♙♙♙ ♙♙♙♙ ♖♘♗♕♔♗♘♖ Jeg vant. Nuclear bomb. JUKS! jeg anmelder deg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) Hausmania er sikkert bra hvis du er flink å se etter sprøytespisser og liker svette hippier med dreads. Evt om du vil ha rapedrugs i drinken din. Endret 2. juni 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Hvilke severdigheter bør jeg få med meg i hovedstaden? Hillary Clinton er forresten i Tromsø. Du burde få med deg mangelen på sollys om nettene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg