Lycantrophe Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Haha, suits you right. :> Linux + mdadm for RAID1. Rsync eller et annet verktøy for offsite backup. => Problem solved. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 D'oh! Hva med å komme til Orcregret 29. og 30. juni? Få med deg Wu-Tang, Onyx, Kvelertak, Gode Ord Dør Sist, Christopher Øien, Sørsia Gerilja +++ for en billig penge og gratis skyss? Da er jeg ikke i Trondheim dessverre C'est typique! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Haha, suits you right. :> Linux + mdadm for RAID1. Rsync eller et annet verktøy for offsite backup. => Problem solved. Joda, mange måter å gjøre det på. Vil endre rutinene nå ja Lenke til kommentar
Itek Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Huff, jeg har sommerferie. Hva gjør jeg nå? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 LUKK OPP DIN HJERTEDØR OG SLIPP SOLEN INN. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Evt dra for gardinene og steng solen ute. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Nei, da legger jeg meg i senga og leser Pratchett og hører på musikk til jeg sovner. Toodles. Rhianna eller Terry? Rhianna er dattera hans, hun skriver også bra fantasy-bøker. Bare ikke i samme stilen som faren. Også er hu dritfin. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Aldri hørt om, men var Terry jeg leste. "Guards! Guards!". Herlig bok. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) Noen som kan hjelpe meg med noe? Laster ofte torrenter som er delt opp i flere rar-filer. Er det noe mulighet for å automatisere prosessen med å dekomprimere filene og slette rar-filene etterpå? Endret 2. juni 2012 av L4r5 tegnsetting Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Har lest alle discworld-bøkene, de nye er også brilliante. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) Huff, jeg har sommerferie. Hva gjør jeg nå? Sove. Endret 2. juni 2012 av idzl 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Har lest alle discworld-bøkene, de nye er også brilliante. Ikke verst. Det er målet mitt i disse dager. Kjøpe og lese alle. Har vel gått gjennom 10 eller noe, og har 3-4 som jeg ikke har lest. Sånn sett likte jeg "Good Omens" veldig godt, jeg fikk øya opp for både Pratchett og Gaiman. ^^ Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Noen som kan hjelpe meg med noe? Laster ofte torrenter som er delt opp i flere rar-filer. Er det noe mulighet for å automatisere prosessen med å dekomprimere filene og slette rar-filene etterpå? Windows? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Isåfall: sikkert ikke (på noen enkel, fornuftig måte hvertfall). Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Dette er nesten grunn til å skifte til Linux. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Isåfall kan jeg fikse det på <5min. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Vel, de fleste pakkeprogrammer åpner jo alle RAR-filer automatisk. Men slette dem? Klarer man det ikke selv? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) Til å bruke datamaskiner daglig har du en bemerkelsesverdig dårlig forståelse av ordet "automatisering". Endret 2. juni 2012 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg