Datasmurf Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Oy! H to the Ed Westwig! Vandre rundt i byen i morgen? Jeg tenker Torvet rundt fem for Eye of Horus og Ska-Frika. Pils på Dublin eller Lille kanskje ... Christopher Øien i parken på Lade frister også. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Siden noen prata om Norton Show tidligere: Så faktisk nettopp på den episoden der på TV i stad. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Oy! H to the Ed Westwig! Vandre rundt i byen i morgen? Jeg tenker Torvet rundt fem for Eye of Horus og Ska-Frika. Pils på Dublin eller Lille kanskje ... Christopher Øien i parken på Lade frister også. Jeg skal møte noen folk og henge, og se film i morra ^^ Såwwy 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 D'oh! Hva med å komme til Orcregret 29. og 30. juni? Få med deg Wu-Tang, Onyx, Kvelertak, Gode Ord Dør Sist, Christopher Øien, Sørsia Gerilja +++ for en billig penge og gratis skyss? 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Jeg vet ikke hva jeg skal i morra... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Kom til Trondhjem og dra på gratis konserter med meg? 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Jeg skal gå til en eller annen fjelltopp, tror jeg. Også er det visst landskamp. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Nei, da legger jeg meg i senga og leser Pratchett og hører på musikk til jeg sovner. Toodles. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 D'oh! Hva med å komme til Orcregret 29. og 30. juni? Få med deg Wu-Tang, Onyx, Kvelertak, Gode Ord Dør Sist, Christopher Øien, Sørsia Gerilja +++ for en billig penge og gratis skyss? Da er jeg ikke i Trondheim dessverre 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Kom til Trondhjem og dra på gratis konserter med meg? Sorry, skal jobbe på dagen, så det jeg sa var ikke helt sant, så rekker nok ikke opp etter jobb uansett 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) herregud for et budskap, denne må dere se! Endret 2. juni 2012 av Sulfuric 1 Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) suuuperdritaaa ET JÆÆÆÆVLA SHOW!!!!!1 Endret 2. juni 2012 av Anulaibar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 http://www.youtube.com/watch?v=dBkJ7vL07hw&feature=related Mjau Mjau er død Lenke til kommentar
settings Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Jeg har hatt den kjedligste drømmen. Satt i kassa i en butikk å slo in vareetter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare osv. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Og der røyk den ene disken i NASen... Heldigvis hadde jeg synket ganske nylig, men mistet et par gig Ny større disk på vei. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Tror jeg startet med bare 1 disk, så etter jeg satt i disk 2 har jeg brukt Allway Sync til å synke. Men hvorfor jeg ikke satt opp en automatisk synkjobb hver kveld kan jeg ikke svare på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg