Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1: Prometheus var konge. Besvarte de fleste spørsmålene fra Alien. Var fortsatt et par spørsmål jeg satt igjen med, men det tar jeg ikke her siden folk sikkert ikke har sett filmen.

2: Selvsagt tekstet jeg ikke under filmen. Det er da måte på hvor uforskammet man skal være.

3: Rånere er ålreite dyr. De fleste hvertfall.

Lenke til kommentar

happy?

 

Nei, men det er vel det beste jeg får fra deg.

hva vil du ha da?

 

1: Prometheus var konge. Besvarte de fleste spørsmålene fra Alien. Var fortsatt et par spørsmål jeg satt igjen med, men det tar jeg ikke her siden folk sikkert ikke har sett filmen.

2: Selvsagt tekstet jeg ikke under filmen. Det er da måte på hvor uforskammet man skal være.

3: Rånere er ålreite dyr. De fleste hvertfall.

så vi har blitt dyr nå?

Lenke til kommentar

1: Prometheus var konge. Besvarte de fleste spørsmålene fra Alien. Var fortsatt et par spørsmål jeg satt igjen med, men det tar jeg ikke her siden folk sikkert ikke har sett filmen.

 

Gleeder meg til å se :D Elskerelsker Alien, så har troa!

Lenke til kommentar

Råner, Harry, ragger.

 

kan vel referere til Norges beste fest del 1?

Rånere og raggere er da vitterlig to forskjellige typer mennesker. Kjører forskjellige biler og hører på forskjellige typer musikk. Har sett raggere jule opp rånere og herpe bilene deres. <3

hm, tror skillet er viska ut(?) Nå for tiden er det rånere mot pakkiser mener jeg på.

Lenke til kommentar
Nå for tiden er det rånere mot pakkiser mener jeg på.

Slik har det vært så lenge jeg kan huske. Og albanere.

trappes stadig opp, utlendingene(så samler vi dem alle) er vel kraftig i mindretall, men de er en del her nede. var en fest rundt februar på rundt 50 folk barka sammen i særp, politiet huka tak i 12 mann, alle utlendinger.

 

e1:

Anfall - *gir teppe - bare hyggelig.

e2:

Nu skal me sova. im out.

Endret av settings
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...