multisync Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Graham Norton er bare fantastisk Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Er det noen som liker rånere bortsett fra andre rånere egentlig? Tror ikke det. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Graham Norton er bare fantastisk Jaa Er det noen som liker rånere bortsett fra andre rånere egentlig? Tror ikke det. Kan jeg virkelig ikke se for meg. Fjortisjenters mening tells ikke, som ellers i livet. Lenke til kommentar
settings Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Jeg er ikke harrytass (eller er jeg?) Jo, jeg er. Harry og stolt. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Femte høring av Circus Maximus - Nine nå, fantastisk album! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 et lite spm, er det noen rånere her inne? eller hater man de? Hva definerer du som råner? Lenke til kommentar
settings Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Råner, Harry, ragger. kan vel referere til Norges beste fest del 1? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Jeg pleide like rånere. De gjorde det lett å skille ut de jentene som ikke var noe vits å gå etter. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Råner, Harry, ragger. Hva er en råner? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Det er greit med minihybel, det meste er samla på ett sted. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Når jeg tenker meg om har jeg en PC i stua og. Snakkes! Lenke til kommentar
settings Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Hei God aften. Kline? Nei, ellers takk. Råner, Harry, ragger. Hva er en råner? http://no.wikipedia.org/wiki/R%C3%A5ner En råner er en person som tilhører en motor- og bilbasert subkultur der interessen ligger heller i gleden av kjøring og endring av motordrevne kjøretøy heller enn fremkomstmiddelet. Rånerne er ofte unge, og festen rundt kjøringen kan være minst like avgjørende som interessen for motorkjøretøy. Råning blir ofte tiltenkt bygder og mindre tettsteder, men avhengig av definisjon kan også råning observeres i de fleste byer. Typiske gjøremål kan være å kjøre, helt eller delvis samlet mellom to eller flere samlingssteder, kjøre gjentatte ganger gjennom et område, ofte en bykjerne, sentrum eller bygdesentrum, eller kjøring rundt på samlingsstedet. Kjent for rånere er bl.a. Notodden, Bø i Telemark[1], Mjøndalen[2], Steinkjer[trenger referanse], Ørsta[3][trenger referanse] og Fana.[4] Tyrigrava sør for Oslo og Rudskogen motorsenter utenfor Rakkestad i Østfold er kjent som treffsteder både for rånere og andre motorinteresserte.[trenger referanse] happy? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg