Lycantrophe Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Pics or it didn't happen. Var dette i Drammen? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Tror ikke DET hadde hjulpet så mye, for å være ærlig. Men ja, hun var usannsynlig pen og velholdt. Tren mer. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) Jepp, på Ica Maxi i drammen. Hun så mest ut som Sats-typen, da. Sikkert sixpack-mage også. Er ikke så ofte jeg har sett henne i butikken, da. Hu jobber vel bare deltid ellernoe. Endret 1. juni 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Det var en farlig god rabarbrapai! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Jepp, på Ica Maxi i drammen. Hun så mest ut som Sats-typen, da. Sikkert sixpack-mage også. Er ikke så ofte jeg har sett henne i butikken, da. Hu jobber vel bare deltid ellernoe. Prøve å stikke innom neste gang, altså, spotte ladies. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Jepp, det er to veldig pene damer der..hun ene ser litt mere foreign ut, men fortsatt et smykke for øyet. Men latina-dama er bare perfekt. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) Det er den i Åssiden/Rosenkrantz? Endret 1. juni 2012 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Nei, på strømsø, ved siden av fotballstadion. Er inne i et mini-kjøpesenter. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Hvis du er kjapp kan du stalke henne nå. Hun var på jobb nettopp Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Da vet jeg hvor jeg skal handle neste gang jeg er i Drammen og besøker venner. Er det fortsatt gjedde i elva? Lenke til kommentar
Papa Dupre Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 noen som har ide på hva man kan bruke som reim i en cd spiller? Såfremt du ikke eier denne maskina http://www.hometheat...drive-cd-player Så kan det være det samme ! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 No idea, jeg stikker ikke beina nedi elva for å finne det ut, heller. Gjedder er djevelens fisk. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Hvis du er kjapp kan du stalke henne nå. Hun var på jobb nettopp Litt for langt unna, er jeg redd. :< Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Ta bilde neste gang, Bytex. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 No idea, jeg stikker ikke beina nedi elva for å finne det ut, heller. Gjedder er djevelens fisk. Ser den. Sist jeg var i Drammen, fiska vi gjedde i elva og chilla. Og gangen før der sprang jeg rundt i trusa og samla humler på norgesglass. Det går 10 år mellom hver gang jeg besøker byen ... 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Ikke spring i trusa nå er du snill. Drammen har endret seg ENORMT de siste 3-4 årene. De har bygd ei badestrand langs elva på bragernes-sida, og lange tre-gater hele veien langs elva på begge sidene..pluss flere nye broer. Er blitt veldig flott. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Ikke verst, ikke verst. Ingen planer om å springe rundt i trusa i disse dager nei. Lenke til kommentar
settings Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) noen som har ide på hva man kan bruke som reim i en cd spiller? Såfremt du ikke eier denne maskina http://www.hometheat...drive-cd-player Så kan det være det samme ! har nå ikke den, men en god gammel sony mhc-590. har nå prøvd med atter en gummistrikk, det funker for nå. Har også montert høytalerne på mine ny lagde høytalerstativer. vurderer å ta et bilde, men kamera er ikke her. Toyotaen til megdi Endret 1. juni 2012 av settings Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg