geir1234 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 va synes dhrer om deadmaus konserten såm var da Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 va synes dhrer om deadmaus konserten såm var da For å være ærlig så blei jeg overrasket over hvor flink han var i norsk rettskrivning. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Det er uansett ikke feil å tilby seg. Det er alltids en mulighet for at de kan bli fornærmet. Folk flest her i landet vil gjerne klare seg selv. Men er de ordentlige folk så klarer de å si nei om de ikke vil uten å bære nag. Følgene vil sannsynligvis være større om de virkelig trenger og ønsker hjelp uten at du spør dem fordi du er redd de blir fornærmet. Da risikerer de potensielt økonomisk uføre. Så, i korthet; spør dem. Hvordan kan man egentlig si nei til gratis penger? Lenke til kommentar
geir1234 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 vist du skrivere blei så er vel de BLE Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Corsair Dominator Platinum.... Mmmmmmmm, ja takk... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) Deadmau5 er alltid moro. Fyren er brilliant også, og mere geek enn de fleste. Han twitrer dagen lang om bossfights i Diablo 3, eller andre rare ting som faller han inn. Jeg catcha en av livestreamene hans der han bare satt og chilla foran PC'n i det nye halvferdige studioet. Han svarte direkte på flere av spørsmålene mine via twitter, enda han har 1 million followers, og demonstrerte en av vintage-synthene som sto der som jeg ville høre på. Veldig ålreit fyr. Han kommer fra demoscenen og lagde chiptunes i mange år. Jeg så også innsida av den nyeste hjelmen hans med LCD-panel på fronten, helt SYKT med kabling inni der, såvidt plass til hodet hans inni. Når en fyr spurte hva det var for noe med masse knotter han satt og skrudde på, ropte han "This synth is old, like your MOM!". Sånn synthgeek-humor som treffer blink for meg. Endret 1. juni 2012 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 vist du skrivere blei så er vel de BLE Nei. Lenke til kommentar
geir1234 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 haha han har veldig god musik , han er den jehg hører mest på, tror jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Hvordan kan man egentlig si nei til gratis penger? Stolthet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Han digger også å trolle pauly D fra Jersey Shore på twitter Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Bergensere vet gjerne hvordan en by SKAL være. Konstant full av biler fordi en eller annen smarting fant på å la samtlige veier ut til forstedene møtes i sentrum? Prøv å kjøre rundt i Oslo du Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Stolthet. Tydeligvis en følelse jeg ikke forstår meg på. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 vist du skrivere blei så er vel de BLE Tror ikke du er rette personen til å være grammar-nazi her. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Søtt at alle må kommentere geir1234 sin latterlige grammatikk, når det er så obvious at han troller. Dont feed the troll! ... og nå gjør jeg det samme. Fuck. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Tror jeg har blitt litt immun i løpet av årene. Men kjenner at jeg fortsatt blir irritert og frustrert fra tid til annen. Lenke til kommentar
geir1234 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 fåt profilbilde. bare fant et bilde på google Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Beste avataren på forumet. Good job Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 4 hjemmelagde iser jeg lagde frem til kl 3 på natta. -pistasje -sjokolade -vanilje -ølis Så nå blir middagen franskbiff, ovnstekte poteter, salat, stekt løk/sjampignon, og hjemmelagd rødvinsaus til de koselige folka som kommer <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg