Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare her det tar lang tid å koble seg opp mot diskusjon.no?

Går et halvt minutt å åpne en ny side, opp i mot 2 minutter første gang jeg åpner sidene. Det gjelder både hjemme og på jobb.

Tror det er et lokalt problem. Går lynkjapt her. Mulig det er en lag 8-feil.
Lenke til kommentar

Jeg vet hvordan det er ... 13 hull, to på grensen til rotfylling. Esitmert pris: 25.000 kr. :|

Ganske billig med andre ord.

Billig og billig, fru Blom.

5.000 kr mer enn jeg hadde planlagt.

 

Om jeg ender opp med rotfylling, blir det lystgass i tillegg, og da kan vi ende opp med 30.000 kr. :|

 

Det er bullshit, du trenger ikke noe lystgass. Alle tror rotfylling er noe jævlig store greier, men jeg tok 2 ifjor. Det er akkurat som en vanlig tannlegetime, bare at den varer en halvtime lengre. Trenger ikke noe mere bedøvelse enn vanlig.

Lenke til kommentar

Det er populært i Norge å disse Oslo, sånn er det bare.

 

Har ikke lyst å bo der selv, fordi jeg er så glad i andre steder i landet, og synes byen som helhet ikke er så fin akkurat, men det er ikke det helveteshølet som nesten alle skal ha det til å være heller.

Lenke til kommentar
Oslo er den eneste virkelige byen i Norge.
Det finnes uendelig flere bra steder i Norge enn Oslo. Der flyter det av innvandrere, dopselgere og cunts. Styrer unna så mye som mulig, selv om jeg bare bor 15 min unna.

Folk som mener dette er uten unntak:

 

Folk som ikke vet hvor Blaa Oslo er.

Folk som har vært 3 steder i Oslo: Oslo S, Karl Johan og Aker Brygge.

Folk som drikker øl på Scotsman.

Folk som drar på Peppes eller Egon for å spise middag når de først er i Oslo ;) ;)

Lenke til kommentar

Er det bare her det tar lang tid å koble seg opp mot diskusjon.no?

Går et halvt minutt å åpne en ny side, opp i mot 2 minutter første gang jeg åpner sidene. Det gjelder både hjemme og på jobb.

Har omtrent 17 sekunder load-tid når jeg laster nye sider og har hatt det i et par dager nå.
Lenke til kommentar
Oslo er den eneste virkelige byen i Norge.
Det finnes uendelig flere bra steder i Norge enn Oslo. Der flyter det av innvandrere, dopselgere og cunts. Styrer unna så mye som mulig, selv om jeg bare bor 15 min unna.

Folk som mener dette er uten unntak:

 

Folk som ikke vet hvor Blaa Oslo er.

Folk som har vært 3 steder i Oslo: Oslo S, Karl Johan og Aker Brygge.

Folk som drikker øl på Scotsman.

Folk som drar på Peppes eller Egon for å spise middag når de først er i Oslo ;) ;)

Jeg er et unntak! :D

 

Snart blir det rabarbrapai! :D

Bare ut og kutte noen flere. ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...