dysfunctional Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Visse deler av Oslo er uendelig vakre. Veldig godt poeng. Skal ikke utelukke det, men det er også uendelig mange andre faktorer som drar ned. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Nei, det er det ikke. Alle tingene dere nevner er små ting man ikke kan se på som problemer. Litt voldtekt har aldri tatt livet av noen, ei heller har litt vold tatt livet av noen. Enn å bry seg om sånne småting. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Du er sikkert innvandrer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Er det bare her det tar lang tid å koble seg opp mot diskusjon.no? Går et halvt minutt å åpne en ny side, opp i mot 2 minutter første gang jeg åpner sidene. Det gjelder både hjemme og på jobb. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Er det bare her det tar lang tid å koble seg opp mot diskusjon.no? Går et halvt minutt å åpne en ny side, opp i mot 2 minutter første gang jeg åpner sidene. Det gjelder både hjemme og på jobb. Tror det er et lokalt problem. Går lynkjapt her. Mulig det er en lag 8-feil. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Jeg vet hvordan det er ... 13 hull, to på grensen til rotfylling. Esitmert pris: 25.000 kr. :| Ganske billig med andre ord. Billig og billig, fru Blom. 5.000 kr mer enn jeg hadde planlagt. Om jeg ender opp med rotfylling, blir det lystgass i tillegg, og da kan vi ende opp med 30.000 kr. :| Det er bullshit, du trenger ikke noe lystgass. Alle tror rotfylling er noe jævlig store greier, men jeg tok 2 ifjor. Det er akkurat som en vanlig tannlegetime, bare at den varer en halvtime lengre. Trenger ikke noe mere bedøvelse enn vanlig. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Det er populært i Norge å disse Oslo, sånn er det bare. Har ikke lyst å bo der selv, fordi jeg er så glad i andre steder i landet, og synes byen som helhet ikke er så fin akkurat, men det er ikke det helveteshølet som nesten alle skal ha det til å være heller. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Du er sikkert innvandrer. Rasist. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Det er populært i Norge å disse Oslo, sånn er det bare. Egentlig er det litt dårlig gjort å mobbe Oslo. Det er et så enkelt mål. Sparke den som ligger nede lzm. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Vil ikke. Det er snakk om at jeg MÅ ned dit. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Oslo er den eneste virkelige byen i Norge. Det finnes uendelig flere bra steder i Norge enn Oslo. Der flyter det av innvandrere, dopselgere og cunts. Styrer unna så mye som mulig, selv om jeg bare bor 15 min unna. Folk som mener dette er uten unntak: Folk som ikke vet hvor Blaa Oslo er. Folk som har vært 3 steder i Oslo: Oslo S, Karl Johan og Aker Brygge. Folk som drikker øl på Scotsman. Folk som drar på Peppes eller Egon for å spise middag når de først er i Oslo ;) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Faen, jeg feila på første punktet. Resten gjelder ikke meg. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Jeg og. Men jeg vet hvor Blaa er nå. Oslo er vel greit nok sted det. Finnes bedre steder å tilbringe tid dog. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Er det bare her det tar lang tid å koble seg opp mot diskusjon.no? Går et halvt minutt å åpne en ny side, opp i mot 2 minutter første gang jeg åpner sidene. Det gjelder både hjemme og på jobb. Har omtrent 17 sekunder load-tid når jeg laster nye sider og har hatt det i et par dager nå. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Haha. Touchè. Men nei - dessverre! Jeg drar på McDonalds når jeg skal spise middag i Oslo. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Egentlig er det litt dårlig gjort å mobbe Oslo. Det er et så enkelt mål. Sparke den som ligger nede lzm. Ja, jævla mobbere hele bunten. Jeg vil ikke leke her noe lengre. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Oslo-folk er de vanskeligste å komme i kontakt med. Ingen andre steder i landet er det like vanskelig å si "hei" til en vanlig person på gaten. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Sitter og hører på musikk fra media-PCen. Den styrer jeg med en trådløs mus. Jeg blir like forvirra hver gang jeg tar tak i musa til laptopen og musepekeren på TVen ikke flytter seg. I'm a retard. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Oslo-folk er de vanskeligste å komme i kontakt med. Ingen andre steder i landet er det like vanskelig å si "hei" til en vanlig person på gaten. Synes det gjelder byer på Østlandet generelt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Oslo er den eneste virkelige byen i Norge. Det finnes uendelig flere bra steder i Norge enn Oslo. Der flyter det av innvandrere, dopselgere og cunts. Styrer unna så mye som mulig, selv om jeg bare bor 15 min unna. Folk som mener dette er uten unntak: Folk som ikke vet hvor Blaa Oslo er. Folk som har vært 3 steder i Oslo: Oslo S, Karl Johan og Aker Brygge. Folk som drikker øl på Scotsman. Folk som drar på Peppes eller Egon for å spise middag når de først er i Oslo ;) Jeg er et unntak! Snart blir det rabarbrapai! Bare ut og kutte noen flere. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg