Porcela1n Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Oslo. hva skal du i syndens hovedstad? Drikke, og forsøke å komme meg inn på studier til høsten. Lenke til kommentar
settings Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Oslo. hva skal du i syndens hovedstad? Drikke, og forsøke å komme meg inn på studier til høsten. bytte om rekkefølga kanskje? har en følese av at det vil se bedre ut om du søker edru. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Um hu er litt brisen og knepper opp ett par knapper kan det også gå veldig bra! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Hvorfor vil folk til Oslo, uansett? Drittby. 2 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Hjernen min gjør merkelige ting i halvsøvne. I dag våknet jeg av at jeg lå og sang Kom mai, du skjønne milde. Litt rart. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) Hvorfor vil folk til Oslo, uansett? Drittby. Du er en drittby. Oslo er den eneste virkelige byen i Norge. Endret 1. juni 2012 av Kammizez Lenke til kommentar
settings Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Hvorfor vil folk til Oslo, uansett? Drittby. Du er en drittby. Oslo er den eneste virkelige byen i Norge. men en skikkelig drittby. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Oslo er den eneste virkelige byen i Norge. Det finnes uendelig flere bra steder i Norge enn Oslo. Der flyter det av innvandrere, dopselgere og cunts. Styrer unna så mye som mulig, selv om jeg bare bor 15 min unna. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Det finnes uendelig flere bra steder i Norge enn Oslo. Der flyter det av innvandrere, dopselgere og cunts. Styrer unna så mye som mulig, selv om jeg bare bor 15 min unna. Hva er et bra sted? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Oslo er den eneste virkelige byen i Norge. Sikter du til at det som kjennetegner en by er skyhøye boligpriser, voldtektsepidemier, gjengkriminalitet, ghettoliknende tilstander, ran a la masse, sprøytenarkomane og prostituerte på hvert gatehjøre og blind vold til alle døgnets tider?I så fall har du bare delvis rett. Oslo har nok kommet lengst der, men andre byer tar innpå. 1 Lenke til kommentar
settings Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Det finnes uendelig flere bra steder i Norge enn Oslo. Der flyter det av innvandrere, dopselgere og cunts. Styrer unna så mye som mulig, selv om jeg bare bor 15 min unna. Hva er et bra sted? til og med den andre byen er bedre en Tigerstaden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Jeg vet hvordan det er ... 13 hull, to på grensen til rotfylling. Esitmert pris: 25.000 kr. :| Ganske billig med andre ord. Billig og billig, fru Blom. 5.000 kr mer enn jeg hadde planlagt. Om jeg ender opp med rotfylling, blir det lystgass i tillegg, og da kan vi ende opp med 30.000 kr. :| Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Om jeg ender opp med rotfylling, blir det lystgass i tillegg, og da kan vi ende opp med 30.000 kr. :| Jeg frykter at jeg kommer opp i seks siffere. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Det går an å gjøre slikt i utlandet om en synes prisen er for høy. Det går og an å få prisoverslag fra andre tannleger. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Jeg for min del setter Stavanger høyest blant alle byer i verden. Mer skeptisk til Sandnes vel og merke, og til at de etter hvert bygger seg sammen ... -_- Om jeg ender opp med rotfylling, blir det lystgass i tillegg, og da kan vi ende opp med 30.000 kr. :| Jeg frykter at jeg kommer opp i seks siffere. Auda! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Drikke, og forsøke å komme meg inn på studier til høsten. Hva har ditt studievalg landet på? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Hva er et bra sted? Stavanger, blant annet. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Oslo er den eneste virkelige byen i Norge. Det finnes uendelig flere bra steder i Norge enn Oslo. Der flyter det av innvandrere, dopselgere og cunts. Styrer unna så mye som mulig, selv om jeg bare bor 15 min unna. Visse deler av Oslo er uendelig vakre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Visse deler av Oslo er uendelig vakre. Det skal du ha. Men det finnes sikkert tilsvarende vakre steder i Kandahar. Det betyr ikke at jeg vil bo der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg