Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oslo er den eneste virkelige byen i Norge.

Sikter du til at det som kjennetegner en by er skyhøye boligpriser, voldtektsepidemier, gjengkriminalitet, ghettoliknende tilstander, ran a la masse, sprøytenarkomane og prostituerte på hvert gatehjøre og blind vold til alle døgnets tider?

I så fall har du bare delvis rett. Oslo har nok kommet lengst der, men andre byer tar innpå.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det finnes uendelig flere bra steder i Norge enn Oslo. Der flyter det av innvandrere, dopselgere og cunts. Styrer unna så mye som mulig, selv om jeg bare bor 15 min unna.

Hva er et bra sted?

til og med den andre byen er bedre en Tigerstaden.

Lenke til kommentar

Jeg vet hvordan det er ... 13 hull, to på grensen til rotfylling. Esitmert pris: 25.000 kr. :|

Ganske billig med andre ord.

Billig og billig, fru Blom.

5.000 kr mer enn jeg hadde planlagt.

Om jeg ender opp med rotfylling, blir det lystgass i tillegg, og da kan vi ende opp med 30.000 kr. :|

Lenke til kommentar

Jeg for min del setter Stavanger høyest blant alle byer i verden. :D

Mer skeptisk til Sandnes vel og merke, og til at de etter hvert bygger seg sammen ... -_-

Om jeg ender opp med rotfylling, blir det lystgass i tillegg, og da kan vi ende opp med 30.000 kr. :|

Jeg frykter at jeg kommer opp i seks siffere.

Auda!

Lenke til kommentar
Oslo er den eneste virkelige byen i Norge.
Det finnes uendelig flere bra steder i Norge enn Oslo. Der flyter det av innvandrere, dopselgere og cunts. Styrer unna så mye som mulig, selv om jeg bare bor 15 min unna.

Visse deler av Oslo er uendelig vakre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...