Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flink hansegutt.

Jeg sitter og leser rapporter om sne over hele trønderland, men ser ikke noen antydninger til det selv, så jeg skal være fornøyd.

Bare irriterende at scooteren min er på verksted enda, hadde håpet på at den var ferdig reparert nå, slik at jeg kunne kjørt hjem. :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Du var vel neppe ute å vandret i sluddsneen klokka 7 i mårrest og frøs panna og øra av deg. Blir så sur.

Lenke til kommentar
Synes godt at familier som har små barn skal få lov til å dra på charterferie. Tenk så deilig å la ungene løpe rundt i bassenget og dra på bamseklubb hele dagen mens foreldrene kan pule under en palme i hagen til bungalowen sin?

Ja nettopp! Det er grunnen til at jeg har booket en klassisk sydentur i juli (riktignok ikke charter) for første gang på nesten ti år. Unger har jeg heller ikke så det blir mer fokus på den siste biten.

Lenke til kommentar

Ingenting galt med svensker. Jenter som snakker svensk er kjempekos!

Kommer veldig an på dialekten. Alle de i Skåne irriterer meg uten like.

Jeg har ikke møtt noen jenter fra Skåne. Heldigvis, kanskje? Har kontakt med folk derfra i forbindelse med jobb dog. Synes det går helt fint :)

Lenke til kommentar

Hva er den beste måten å tørke ei våt, død katte?

Hva skjer i helga?

Muligens NATO Tiger Air Show-ting på Ørland, samt medfølgende fest. Hvis ikke ... Diablo 3.

Ingenting galt med svensker. Jenter som snakker svensk er kjempekos!

Kommer veldig an på dialekten. Alle de i Skåne irriterer meg uten like.

Jeg har ikke møtt noen jenter fra Skåne. Heldigvis, kanskje? Har kontakt med folk derfra i forbindelse med jobb dog. Synes det går helt fint :)

Det har jeg. Kjenner flere.

Sliter vanligvis med å forstå hva de rører om. En uhellig blanding av svensk og dansk. :|

e:

Du var vel neppe ute å vandret i sluddsneen klokka 7 i mårrest og frøs panna og øra av deg. Blir så sur.

Nei, men jeg var våken da. Så likevel ikke noen antydninger til sne.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Ingenting er som å møte kjendiser / bytryner klokken 05:30 om morgenen som krangler med personale på Deli de Luca om uttalen på ciabattaen deres.

REINT GULL.

Jeg trodde kjendiser visste om bedre steder enn Deli de Luca. Synes maten der ofte kan være tørr.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...