Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint jeg ikke er alene.

Jeg blir så utrolig flau. Jeg er egentlig flau over nordmenn generelt. Derfor nekter jeg å være med utvidet familie til köben til høsten.

Hvis idzl poster strippevideoer håper jeg noen lagrer dem til i morgen.

Kommer ikke til å poste noen som helst slags video. Kroppen til det har jeg dessuten heller ikke.

Lenke til kommentar

Jeg blir så utrolig flau. Jeg er egentlig flau over nordmenn generelt. Derfor nekter jeg å være med utvidet familie til köben til høsten.

Tenk på de som reiser på "Bartenderskolen" på Kos, for å kunne jobbe som bartender i landet Syden resten av livet.

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Synes godt at familier som har små barn skal få lov til å dra på charterferie. Tenk så deilig å la ungene løpe rundt i bassenget og dra på bamseklubb hele dagen mens foreldrene kan pule under en palme i hagen til bungalowen sin?

Haha, jeg hadde tenkt til å svare at jeg liker å dra på charterferie... :p Jeg liker å være i syden, ligge på strand og ved ett basseng, i 7 dager, bare slappe helt av, glemme alt!

Men med det svaret der... så...:p

Lenke til kommentar

Tenk på de som reiser på "Bartenderskolen" på Kos, for å kunne jobbe som bartender i landet Syden resten av livet.

Evt en blodharry bar i Oslo en sommerferie også aldri få seg jobb igjen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...