Anonym259235 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Jeg setter på en film, jeg. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Jeg hater nordmenn, i allefall de som reiser på charterferie. Kan jeg være agenten din? Du må selvsagt sende bilder først. Nei. Gjerne. Jeg vet ikke hvordan jeg skal respondere. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Jeg hater nordmenn, i allefall de som reiser på charterferie. Fint jeg ikke er alene. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Jeg har det ganske greit egentlig. Jeg driver og lager verdens største samling med Vivien Leigh-bilder. Litt meningsløst, men noe må man gjøre midt på natta. Er det min feil? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Jeg vet ikke hvordan jeg skal respondere. Bra. Jeg har gjort deg målløs. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Er det min feil? Nei. Nå skal jeg sove. Hvis idzl poster strippevideoer håper jeg noen lagrer dem til i morgen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Synes godt at familier som har små barn skal få lov til å dra på charterferie. Tenk så deilig å la ungene løpe rundt i bassenget og dra på bamseklubb hele dagen mens foreldrene kan pule under en palme i hagen til bungalowen sin? Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Fint jeg ikke er alene. Jeg blir så utrolig flau. Jeg er egentlig flau over nordmenn generelt. Derfor nekter jeg å være med utvidet familie til köben til høsten. Hvis idzl poster strippevideoer håper jeg noen lagrer dem til i morgen. Kommer ikke til å poste noen som helst slags video. Kroppen til det har jeg dessuten heller ikke. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) Jeg blir så utrolig flau. Jeg er egentlig flau over nordmenn generelt. Derfor nekter jeg å være med utvidet familie til köben til høsten. Tenk på de som reiser på "Bartenderskolen" på Kos, for å kunne jobbe som bartender i landet Syden resten av livet. Endret 1. juni 2012 av Quote Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Tenk på de som reiser på "Bartenderskolen" på Kos, for å kunne jobbe som bartender i landet Syden resten av livet. Dette ga meg motivasjon til å lese mere på biologien. Snakkes! Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Synes godt at familier som har små barn skal få lov til å dra på charterferie. Tenk så deilig å la ungene løpe rundt i bassenget og dra på bamseklubb hele dagen mens foreldrene kan pule under en palme i hagen til bungalowen sin? Haha, jeg hadde tenkt til å svare at jeg liker å dra på charterferie... Jeg liker å være i syden, ligge på strand og ved ett basseng, i 7 dager, bare slappe helt av, glemme alt! Men med det svaret der... så... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Jeg blir så utrolig flau. Jeg er egentlig flau over nordmenn generelt. Derfor nekter jeg å være med utvidet familie til köben til høsten. Tenk på de som reiser på "Bartenderskolen" på Kos, for å kunne jobbe som bartender i landet Syden resten av livet. Evt en blodharry bar i Oslo en sommerferie også aldri få seg jobb igjen. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Bytex, er det du som skriver til meg på facebook? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) Hvorfor er alle så usikker for tiden? Endret 1. juni 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) Nei, jeg har aldri hatt facebook, og ingen her bortsett fra en vet hva navnet mitt er, og det har jeg tenkt å holde. Omgås ikke med forumfolk utenfor forumet heller, så. Endret 1. juni 2012 av Bytex Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Eksamen om noen timer... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Det er hårda bud i kaffebransjen, Er det sånn hos Eplefe? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Yeah, den dagen jeg ikke ser pikken lenger, da skal jeg begynne å slanke meg. Det er ikke lenge igjen, med andre ord? Har mye igjen, gitt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Ingenting galt med svensker. Jenter som snakker svensk er kjempekos! Kommer veldig an på dialekten. Alle de i Skåne irriterer meg uten like. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg