Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ble skeptisk når jeg så en kebabsjappe rett ved siden av dyrehospitalet på vei mot Ullevål med trikken en gang..

Haha er det den Adamstuen Pizza? Jeg har sett den flere ganger når jeg besøkt kjente som har ligget på Ullevål. Gladfolk som jobber der har jeg inntrykk av ihvertfall.

Lenke til kommentar

Kvifor?

Fordi jeg er veldig fascinert over at det går an å være så jækla pen. Jeg liker å se på pene ting ^^

Det er godt å høre! :)

HAr aldri hørt om Vivien Leigh, har du lyst til å dele noen bilder?

post-243904-0-75233800-1338510802_thumb.jpgpost-243904-0-95454300-1338510815_thumb.jpg

post-243904-0-81882200-1338510912_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Si meg en ting; Driver du seriøst å titter på bilder av damer fra 50-tallet om natta? :D

Da må du kjede deg rimelig hardt altså.

Ja :blush:

Men hun er en av mine favorittskuespillere, og jeg liker å lese meg opp på folk jeg liker. Gikk dog tomt for lesestoff, så da ble det bilder i stedet.

Og sent 30-tall og 40-tallet mest :D

tumblr_m49s8vcxjK1rp4tw6o2_250.gif

tumblr_m40n2sYfd81qilunso3_500.gif

Endret av HedvigR
Lenke til kommentar

Si meg en ting; Driver du seriøst å titter på bilder av damer fra 50-tallet om natta? :D

Da må du kjede deg rimelig hardt altså.

Ja :blush:

Men hun er en av mine favorittskuespillere, og jeg liker å lese meg opp på folk jeg liker. Gikk dog tomt for lesestoff, så da ble det bilder i stedet.

Og sent 30-tall og 40-tallet mest :D

Ahhh... Så søtt. :love:

Er selv stor fan av Brigitte Bardot. Hun har så rene trekk i ansiktet...

Visste ikke at det fantes flere fans av 30-talls filmer. Jeg trodde jeg var helt alene om det. :roll:

Lenke til kommentar

Visste ikke at det fantes flere fans av 30-talls filmer. Jeg trodde jeg var helt alene om det. :roll:

Må innrømme jeg ikke har sett så veldig mange fra 30-tallet da, bare Gone With The Wind og The Wizard of Oz. Trodde That Hamilton Woman var 30-tallet, men viste seg at den var fra 41 gitt.

Lenke til kommentar

Må innrømme jeg ikke har sett så veldig mange fra 30-tallet da, bare Gone With The Wind og The Wizard of Oz. Trodde That Hamilton Woman var 30-tallet, men viste seg at den var fra 41 gitt.

Nei. For å være helt ærlig så har ikke jeg det heller. Ville bare imponere deg. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...