Datasmurf Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Yeah, den dagen jeg ikke ser pikken lenger, da skal jeg begynne å slanke meg. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Yeah, den dagen jeg ikke ser pikken lenger, da skal jeg begynne å slanke meg. Det er ikke lenge igjen, med andre ord? 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Jeg tar den sjekken når den er stiv. Ser den da! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Du får tur til Finland, jeg får trening. Og øl. http://satwcomic.com/sports-in-finland Hva i all verden skal jeg finne å i Finland? Hmm, vel, vi brukte å dra til Finland for å kjøpe billig mat da vi bodde i Kirkenes da.. de hadde en veldig god skinke der husker jeg. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Hva i all verden skal jeg finne å i Finland? Hmm, vel, vi brukte å dra til Finland for å kjøpe billig mat da vi bodde i Kirkenes da.. de hadde en veldig god skinke der husker jeg. Hva i all verden skal du finne på i Norge? Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Fuck this shit. I'll be a stripper. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Kunne egentlig tenkt meg en tur til Finland. Virker som et artig sted. Typ alle jeg noen gang har hatt kontakt med som er derfra har vært ekstremt sære mennesker. På en veldig positiv måte. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Fuck this shit. I'll be a stripper. Kan jeg være agenten din? Du må selvsagt sende bilder først. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Hva i all verden skal du finne på i Norge? Gå rundt å være glad for at jeg slipper å være i fuckings Finland? Tulleland. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Fy faen, burgerne fra Illegal Burger i Oslo er faen meg mmmmmmmmmmmmm...... Beste nattmaten jeg har spist på lenge, tiltross for at det var en til overs fra overtidsmaten i dag. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Gå rundt å være glad for at jeg slipper å være i fuckings Finland? Tulleland. Dra til Sverige og vær glad for at du slipper å være i fuckings Finland da. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Dra til Sverige og vær glad for at du slipper å være i fuckings Finland da. Det er så mange svensker der. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Fy faen, burgerne fra Illegal Burger i Oslo er faen meg mmmmmmmmmmmmm...... Beste nattmaten jeg har spist på lenge, tiltross for at det var en til overs fra overtidsmaten i dag. Om 20 minutter vil du finne ut hvorfor det heter Illegal Burger. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Haah. Spiste den i grunn for nesten en time side, men kjenner den forsatt godt i magen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Jeg ble skeptisk når jeg så en kebabsjappe rett ved siden av dyrehospitalet på vei mot Ullevål med trikken en gang.. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Det er så mange svensker der. Og her er det alt for mange nordmenn. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Finsk-svensk er faen meg den styggeste dialekten i hele Norden. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Fuck this shit. I'll be a stripper. Gjerne. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Og her er det alt for mange nordmenn. Nordmenn er søte. Jeg er glad i Norge Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Ingenting galt med svensker. Jenter som snakker svensk er kjempekos! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg