Kakeshoma Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 (endret) @Hedvig Er med på den. Men nå må vi sove.. Natta Endret 31. mai 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Jeg lurer på en ting. Hvordan trener du hjemme egentlig? Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 LORD BRITISHFACE JEG ELSKER DEG!!! Regel: Ikke la dataen stå på hvis Britishface er på besøk. Jeg skrev det frivillig på grunn av det som skjedde på forrige side. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Det er snakk om noe steinhardt ja. Stein? Jeg lurer på en ting. Hvordan trener du hjemme egentlig? Mange styrkeøvelser man kan gjøre uten noen hjelpemidler, pluss en liter krakk som blir brukt til dødskjedelig step-greier. Ellers går det i raske gåturer, og av og til svømming (selvfølgelig ikke hjemme). Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Sexylubb: 1. Kjør planken. Stå på albuene dine, og på tærne. Rett i kroppen. Hold så lenge som mulig. Gjenta noen ganger. 2. Knebøy, med hender i bakken. Hopp opp med hender i været. Ned i knebøy med hender i bakken. Hopp opp igjen. prøv på 1 minutt på, 30 sekunder av, seks ganger. Det er en god start. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Sexylubb: 1. Kjør planken. Stå på albuene dine, og på tærne. Rett i kroppen. Hold så lenge som mulig. Gjenta noen ganger. 2. Knebøy, med hender i bakken. Hopp opp med hender i været. Ned i knebøy med hender i bakken. Hopp opp igjen. prøv på 1 minutt på, 30 sekunder av, seks ganger. Det er en god start. 2=spensthopp Aller viktigst, spis riktig. Det burde egentlig komme før trening. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Aller viktigst, spis riktig. Det burde egentlig komme før trening. Jeg vil ikke bli så mye mindre eller ha fokus på å miste kilo, vil bare stramme opp og komme i bedre form. Da er treninga like viktig. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Aller viktigst, spis riktig. Det burde egentlig komme før trening. VANSKELIG! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Jeg vil ikke bli så mye mindre eller ha fokus på å miste kilo, vil bare stramme opp og komme i bedre form. Da er treninga like viktig. Joda, trening er viktig det også, men om det er muskler som skal bygges trenger du nok proteiner til å faktisk bygge dem. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Med muskler, veier du faktisk mer, så vekta går opp. Veldig demotiverende. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Joda, trening er viktig det også, men om det er muskler som skal bygges trenger du nok proteiner til å faktisk bygge dem. Hihihihihihihi.. FAEN, JEG GIR OPP GREIA MED Å IKKE TENKE DIRTY, DET GÅR JO IKKE. Men anyway, får i meg nok av det. Med muskler, veier du faktisk mer, så vekta går opp. Veldig demotiverende. Driter jeg i ^^ Jeg har ikke veid meg på år og dag, så kan ikke sammenligne med hvordan det var før uansett Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Hihihihihihihi.. FAEN, JEG GIR OPP GREIA MED Å IKKE TENKE DIRTY, DET GÅR JO IKKE. Men anyway, får i meg nok av det. Vel, da er jo kostholdet allerede å boks. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 (endret) Med muskler, veier du faktisk mer, så vekta går opp. Veldig demotiverende. Hvorfor du ikke jobber med ernæringsfysiologi på UiO er beyond me. edit: begynner å bli sent, ja. Endret 31. mai 2012 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Fordi jeg ønsker en jobb med god lønn. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Joda, trening er viktig det også, men om det er muskler som skal bygges trenger du nok proteiner til å faktisk bygge dem. Hihihihihihihi.. FAEN, JEG GIR OPP GREIA MED Å IKKE TENKE DIRTY, DET GÅR JO IKKE. Denne tok eg ikkje. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Fordi jeg ønsker en jobb med god lønn. Definer god lønn. Lenke til kommentar
Leif-Reidar Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Huff og huff. Dagens samfunn er kroppsfiksert.. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Fordi jeg ønsker en jobb med god lønn. Definer god lønn. Å gå i pluss hver måned, selv med toppskatt. Huff og huff. Dagens samfunn er kroppsfiksert.. Sa personen med en sterkt redusert levealder grunnet overvekt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Fordi jeg ønsker en jobb med god lønn. Definer god lønn. Å gå i pluss hver måned, selv med toppskatt. Gjør du det nå? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 (endret) Ja. *edit* Eller kanskje ikke. Nå får dere bare lure. Endret 31. mai 2012 av Slimda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg