Kammizez Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Gidder ikke betale for noe jeg ikke har interesse av å bruke Nå har forresten bensinpumpene i Bergen begynt å gå tomme. Søppelet flyter. Skoler er stengt. Hva er det neste? Zombier i gatene? Det hadde ihvertfall vært mer underholdende enn tomme bensintanker. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Men spjelinger på under 70 burde skjerpe seg Heyheyhey, det er ikke lett å legge på seg altså. Trene hjelper, men tror jeg må opp i fettprosent også for å bikke 70 innen rimelig tid. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Har du gratis internett og har iMessage koster det vel ikke noe penger? Helt greit for meg som stort sett bare bruker iMessage. Er sjelden jeg bruker SMS, det er bare når jeg sender meldinger til andre som ikke har iPhone. .. og hvem har ikke iPhone i 2012 liksom? Duh Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Det tør du ikke. Det har du sannsynligvis rett i, men om jeg gjør det i fylla? Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Jeg hadde en blackberry, men den ligger på bunnen av en kanal i Venezia.... Nå må jeg nøye med iPhone, stakkars meg. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Jeg hadde en blackberry, men den ligger på bunnen av en kanal i Venezia.... Nå må jeg nøye med iPhone, stakkars meg. Dumt av deg å kaste en blackberry i en kanal. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Ja, det er synd. Kast den på St. Hansbålet. Om den er som iPod-en jeg vant for noen år siden, vil du få en dyp følelse av velvære og tilfredshet. Min drøm er å en dag møte Datasmurf IRL. Jeg tror han er en person som må føles og oppleves. Min drøm er å kjøre opp for bil en dag og kjøre land og strand rundt for å møte forumfolk. Jeg har skjegg. Barberer det meste, lar det gro i 1-2 uker, og barberer det meste igjen... Du som meg. Gidder ikke stå opp 5-10 minutter tidligere for å barbere meg før jeg dusjer hver dag. Jeg lagrer i det minste ikke bildene deres i et stort database-arkiv. Ingenting galt med det. Ida3 er veldig takknemlig i alle fall. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Kan jo hende hun fikk en SMS av Slimda og bare "ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆH kaste telefonen over båtripa" Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Kan jo hende hun fikk en SMS av Slimda og bare "ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆH kaste telefonen over båtripa" En meget sannsynlig teori. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Jeg har bamsemums. Haha! Jeg har hjemmelaget smoothie med skogsbær og banan. Ganske digg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Nå har forresten bensinpumpene i Bergen begynt å gå tomme. Søppelet flyter. Skoler er stengt. Hva er det neste? Zombier i gatene? http://www.examiner.com/article/man-eats-another-man-s-face-gruesome-pictures-released-zombie-like-attack Kan jo hende hun fikk en SMS av Slimda og bare "ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆH kaste telefonen over båtripa" MMS faktisk... Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 http://www.examiner....bie-like-attack Badesalt? Hmmm... Hvor er Bundy? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Sånn, posta jeg i trackeren òg, siden jeg begynner å bli litt lei av alle de småfeilene som jeg opplever. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 http://www.examiner....bie-like-attack Badesalt? Hmmm... Hvor er Bundy? Spennende hvordan Dagbladet gjorde det ganske klart at han ruset seg på LSD. Aldri sett noen spise hverandre på syre. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Bildene er rimelig koselige også, av offeret. Merkelig verden. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Deadmau5 sletta noen tweets sånn at tweet nr 10000 kunne bli BACON STRIPS Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Skitt, visste ikke at Paradise-Iselin kunne synge også!! http://www.vg.no/mus...?artid=10053996 Mind=blown Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg