Slimda Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 advarsel, kan virke støtende for små barn?? Korrekt. Jeg var heldig med å unnslippe kameralinsene, men jeg ble kastet ut fra Opera-taket mens jeg ga munn-mot-munn-metoden til besvimte jenter. Det var tydeligvis ikke populært. Den advarselen burde taes ganske seriøst. I motsetning til det meste her inne. Veldig seriøst. Alt jeg skriver her på forumet er 100% seriøst, hele tiden. Spesielt tittelen min. Det er det som er det kule med meg. Slimda støvsuger tråden etter det motsatte kjønn (helst 10 år yngre enn ham selv) og kjører inn sjarmoffensiven umiddelbart hvis han ser en ny en. Plutselig har du gitt ham både skype og mobilnummer og kan forvente stalking de neste 3 årene. Jeg lagrer i det minste ikke bildene deres i et stort database-arkiv. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Jeg lagrer i det minste ikke bildene deres i et stort database-arkiv. Haha ^^ Plutselig har du gitt ham både skype og mobilnummer og kan forvente stalking de neste 3 årene. Å shit. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 (endret) Bare vent hedvig. En dag er du ikke online, og har fått 20 sms'r om "HVORFOR ER DU IKKE ONLINE JEG VIL PRATE!!11" med 3 minutters mellomrom. Endret 31. mai 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Å shit. Jeg vet hvordan du har det. Har hatt en del stalkere selv. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Bare vent hedvig. En dag er du ikke online, og har fått 20 sms'r om "HVORFOR ER DU IKKE ONLINE JEG VIL PRATE!!11" med 3 minutters mellomrom. Og han vet hvor jeg bor og alt Skummelt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Bare vent hedvig. En dag er du ikke online, og har fått 20 sms'r om "HVORFOR ER DU IKKE ONLINE JEG VIL PRATE!!11" med 3 minutters mellomrom. SMS er SÅ 2009. Jeg sender selvsagt meldinger på FACEBOOK MESSENGER. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Eller ICQ! For der kan man se alle meldingene man har fått mens man var offline. Pro-stalker tip. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Sist gang jeg brukte ICQ var på VGS. Ingen som bruker det lengre, dessverre. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 One protocol to rule them all. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Husker det var populært før MSN tok av. Lurer på om brukeren min der fortsatt eksisterer... Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 SMS er SÅ 2009. Jeg sender selvsagt meldinger på FACEBOOK MESSENGER. Jeg føler meg viktigere når jeg får en sms. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 I Japan har de sluttet å bruke dyre SMS'r for flere år siden visstnok. Der sender alle emails på telefonene og. Push-email er ikke et esoterisk nerde-begrep der borte. Det er default for alle telefoner. Jaja. Egentlig merkelig at vi bruke 50 øre på å sende en SMS, når email er gratis og finnes på ALLE mobiler uansett. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Fordi folk liker å holde på gamle vaner, og er redd for alt som er nytt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 (endret) Husker hvor tøft SMS var når det slo gjennom på slutten av 90-tallet. Man sendte meldinger som "haha nå er jeg og spiser pølse!" fra bensinstasjonen med sin Nokia 2110. Det var datidens Twitter! Endret 31. mai 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 I Japan har de sluttet å bruke dyre SMS'r for flere år siden visstnok. Der sender alle emails på telefonene og. Push-email er ikke et esoterisk nerde-begrep der borte. Det er default for alle telefoner. Jaja. Egentlig merkelig at vi bruke 50 øre på å sende en SMS, når email er gratis og finnes på ALLE mobiler uansett. Jeg har ikke internett i mitt mobilabb. Mange som meg. Så nei. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Det er fordi du er en TAPER 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 (endret) Gidder ikke betale for noe jeg ikke har interesse av å bruke Nå har forresten bensinpumpene i Bergen begynt å gå tomme. Søppelet flyter. Skoler er stengt. Hva er det neste? Zombier i gatene? Endret 31. mai 2012 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Husker hvor tøft SMS var når det slo gjennom på slutten av 90-tallet. Man sendte meldinger som "haha nå er jeg og spiser pølse!" fra bensinstasjonen med sin Nokia 2110. Det var datidens Twitter! Hehe, sikkert godt ferdig med å spise pølsen; mens setningen der ble skrevet. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Gratis internett på mobilen hadde vært særdeles kjekt. Jeg hadde en slik ordning i fjor, men en hinsides dum telefonselger fra Tele 2 overtalte meg til å gå for en annen abonnementsordning. Nå kan jeg kun benytte meg av et begrensa antall megabytes i måneden. Jeg angrer bittert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg