Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere kan mene at det er en god morgen, men det er det ikke.

opp tidlig, masse fag i timen, presterer og velte stolen så nå har jeg vondt i hode også.

Jeg synes egentlig det er en ganske god dag. Slapp tannlegetime i dag siden tannlegen måtte avlyse den pga et eller annet. Så jeg sitter hjemme med nudler som det eneste jeg kan spise med halsbrann og ser på tv.

Ikke så ille dag i dag ;)

Lenke til kommentar

Jeg begynner å bli ganske lei av borring i stein og gravmaskiner som høres ut som de prøver å grave i fjellet hver dag, nå pågående et godt stykke ut i uke 3.

De/han begynner kl. 7 om morran, tar seg 5-6 pauser i løpet av dagen som slutter relativt tidlig. Hadde de vært 3 mann som tok seg ordenlige arbeidsdager type 8-16 med to pauser hadde de vært ferdige for lenge siden.

Gleder meg til de skal begynne å bygge husene bak det.... type 4 stk. :nei2:

Håper for guds skyld de tar alle fire samtidig.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Sikker?

Ja. Jeg våknet opp til solskinn og fuglekvitter, og skal snart dra meg ut av sengen og inn i dusjen. Etter tjue minutter med varmt vann, steker jeg meg et par egg og masse bacon og lager meg en kopp kaffe.

Så ja, denne morgenen er (blir) god.

Lenke til kommentar

Har ikke kommet i gang enda, ripper lydbøker. :p

Men så vidt jeg erindrer, blir det ikke trykksverte på vinduet i det hele tatt. Vi brukte det til å få rent et speil på en musikkvideoinnspilling en gang, husker jeg. Også da var vi tomme for kaffefilter. Vet at man også kan bruke nettingstrømper.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...