Bruker-33331 Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Ikke om jeg hadde vært alternativet ditt. Fordi musa di er bedre enn spill? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Jeg er usikker altså. Alpha Centauri er jo jævlig bra ... Skjønt, det er pulings også. Jeg har forøvrig pugga til eksamen for andreårsstudentene ved medisin på NTNU i kveld. Hva gjør man ikke for en plate vaffel? Da må du regne med å få en telefon av meg i fremtiden, om jeg ønsker gratis legehjelp. Fordi musa di er bedre enn spill? Alt ved meg er bedre enn spill. Du hadde valgt å slikke tærne mine framfor å spille. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Alt ved meg er bedre enn spill. Du hadde valgt å slikke tærne mine framfor å spille. Er tærne dine dekket med kokain? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Eller enda bedre ... krokan? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Er tærne dine dekket med kokain? Nei, men jeg tror fotsvetten min kan jeg gi deg en form for rus... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Nei, men jeg tror fotsvetten min kan jeg gi deg en form for rus... Når skal vi møtes? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Jeg er usikker altså. Alpha Centauri er jo jævlig bra ... Skjønt, det er pulings også. Jeg har forøvrig pugga til eksamen for andreårsstudentene ved medisin på NTNU i kveld. Hva gjør man ikke for en plate vaffel? Da må du regne med å få en telefon av meg i fremtiden, om jeg ønsker gratis legehjelp. Vel, jeg studerer ikke medisin, jeg hjalp søss med å pugge. Dog, jeg kan det som er verdt å vite om cerebellum, cerebrum, medulla oblongata, medulla spinalis, pons og hippocampus. Det aller viktigste er å ikke få for mange øl i medulla oblongata. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Kjellern din, i morgen klokka 3? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Kjellern din, i morgen klokka 3? Høres ut som en avtale, denne gangen tar jeg kanskje av deg lenkene. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Vel, jeg studerer ikke medisin, jeg hjalp søss med å pugge. Dog, jeg kan det som er verdt å vite om cerebellum, cerebrum, medulla oblongata, medulla spinalis, pons og hippocampus. Det aller viktigste er å ikke få for mange øl i medulla oblongata. Såpass har jeg oppfattet. Likevel, jeg går langt for å spare penger. Dine latinkunnskaper har overbevist meg. Høres ut som en avtale, denne gangen tar jeg kanskje av deg lenkene. Høres bra ut. Hadde blåmerker i flere øker etter økten vår. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 (endret) Woop! Jeg visste det ville komme noe godt ut av å lese i Gray's Anatomy-boka da jeg var liten. e: Jeg har også mange års erfaring med å leke doktor, samt å kurere forkjølelser og diverse andre sykdommer med medisin fra naturen og gamle kjerringråd. Endret 31. mai 2012 av Datasmurf Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 (endret) Fyyyy å sliten! Noen som var på deadmau5 i kveld? Rimelig kjei i føttan jeg hadde gleda meg til den konserten, og etter jeg hadde kjøpt billettene fikk jeg plutselig ikke lov av faren min >:C Noen som har noen tips til å lindre halsbrann? Gjør forferdelig vondt og har ikke spist på / dager pga det. Curamed hjelper ikke det heller!! ?? Endret 31. mai 2012 av SturlaTheZombie Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 er som regel spising som lindrer det, fordi du får syre opp i spiserøret. jeg hadde det en stund så tok no piller for det fra apoteket. 1 om dagen også var det helt vekke etter to uker. dog følte ingen halsbrann resten av dagen etter jeg tok den pilla. Lenke til kommentar
settings Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Da var det morgen igjen da. hydralikk -.- Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Da var det morgen igjen da. hydralikk -.- Har fri jeg :3 er som regel spising som lindrer det, fordi du får syre opp i spiserøret. jeg hadde det en stund så tok no piller for det fra apoteket. 1 om dagen også var det helt vekke etter to uker. dog følte ingen halsbrann resten av dagen etter jeg tok den pilla. Så det er lurt å spise da? Ok skal prøve, men blir nok ikke så mye Lenke til kommentar
settings Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Da var det morgen igjen da. hydralikk -.- Har fri jeg :3 JEG HATER DEG! HATER! Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 (endret) Da var det morgen igjen da. hydralikk -.- Har fri jeg :3 JEG HATER DEG! HATER! Slapp av, jeg liker jo deg (misunner deg ikke) Edit: jo litt da. Må til tannlegen for å borre i et hull >:< Endret 31. mai 2012 av SturlaTheZombie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg