Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skjer den 1. juni?

Da er det juni, og tenkte først at juni var awesome, så kom jeg på at det er eksamen osv, men så kom jeg på at skolen er slutt for evig og alltid, så kom jeg på at jeg ikke får noe særlig ferie i år, så kom jeg på at jeg vil tjene litt grunker, så alt i alt blir det en relativt gjennomsnittlig måned.

Natta

Lenke til kommentar

Og da er skolen vår stengt grunnet streiken. Godt med litt fri. Er forferdelig sliten for tida. Så vidt jeg klarer å gå på skolen og er rett og slett litt deprimert. Og da hjelper det ikke å leve i et galehus av foreldre...

Eneste som skjer i juni er at jeg må i en teit familiefest. Mulig jeg drar på Mastadon-konserten dog.

Nei vent, det er jo EM og!

Em er ikke gøy... Det er jo FOTBALL!!
Lenke til kommentar

evt. til 13. august, ettersom jeg har satt opp begravelsen min den 12.

Det er jo en ting å bruke komfe-pengene på

Jeg brukte komfe-pengene på Amiga 2000 og 18-gear sykkel.

Mine gikk på to par sko til 1500 kr hver (mamma prøvde å få meg til å levere de tilbake og få igjen pengene, fuck that shit, det var kule sneakers i 2001!), nVidia GeForce 2 128MB, Creative Nomad Digital Jukebox 6 GB og scooter.

Det eneste jeg har igjen som fortsatt fungerer (mer eller mindre), er scooteren, men jeg angrer intet! :D

Lenke til kommentar

Fotball er gøy.

Syns du det er gøy å se på svette menn sparke en ball inn i et nett bak en fyr med hansker på en gressmatte i midten av en stadion med fullt av folk som sitter og ser på disse svette mennene sparke en ball inn i et nett bak en fyr med hansker på en gressmatte i midten av en stadion med fullt av svette...!!!!??
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Fotball er gøy.

Syns du det er gøy å se på svette menn sparke en ball inn i et nett bak en fyr med hansker på en gressmatte i midten av en stadion med fullt av folk som sitter og ser på disse svette mennene sparke en ball inn i et nett bak en fyr med hansker på en gressmatte i midten av en stadion med fullt av svette...!!!!??

Ja. :)

Lenke til kommentar

Og da er skolen vår stengt grunnet streiken. Godt med litt fri. Er forferdelig sliten for tida. Så vidt jeg klarer å gå på skolen og er rett og slett litt deprimert. Og da hjelper det ikke å leve i et galehus av foreldre...

Eneste som skjer i juni er at jeg må i en teit familiefest. Mulig jeg drar på Mastadon-konserten dog.

Sturla, jeg liker og hater deg.

Liker fordi du heller ikke ser på 22 man på en bane som løper etter en ball.

Hater fordi jeg må enda på skolen, mine bønner til høyere makter og faktorer hjelper vist ingenting.

Lenke til kommentar

Sturla, jeg liker og hater deg.

Liker fordi du heller ikke ser på 22 man på en bane som løper etter en ball.

Hater fordi jeg må enda på skolen, mine bønner til høyere makter og faktorer hjelper vist ingenting.

Hvilken skole går du på? Kan ikke bare alle streike i hele landet og si at det varer til sommerferien? :$
Lenke til kommentar

Jeg ser ikke på fotball for å se på kroppene til folk. Da hadde jeg heller sett på f.eks. strandvolleyball for kvinner. Om det er de svette mannfolka du legger merke til de gangene du ser på fotball bør du kanskje vurdere å opprette en profil på f.eks. gaysir.no.

Lenke til kommentar

Hvilken skole går du på? Kan ikke bare alle streike i hele landet og si at det varer til sommerferien? :$

vgs i saprpsborg, ingen av saprsborgskolene er tatt ut enda tror jeg, men det ryktes om vaskedamestreik, dvs fri 3 dager etter at de går i streik.

Lenke til kommentar

Klagemelding: halsBRANN, deprimasjon, fæle foreldre. Osv. Faren min kasta billettene mine til deadmau5konserten jeg gleda meg lenge til med en venn. Han likte ikke navnet så det er hans unnskyldning. -.-

vgs i saprpsborg, ingen av saprsborgskolene er tatt ut enda tror jeg, men det ryktes om vaskedamestreik, dvs fri 3 dager etter at de går i streik.

De går i hvertfall ikke i første streikeomgang
Lenke til kommentar

Fotball er gøy.

Jeg ser du er veldig opphengt i svette. Er det en fetisj?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...