Leif-Reidar Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 VGs stream er tatt ned, morsomt å se videoer fra tidligere idag da, jenter som løper rundt i gatene og skriker. Synd at han ikke var i nærheten han bussjåføren, han som hadde tenkt til å kjøre ned russen, det hadde vært saker, meiet ned 1 etter 1.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Nå kjeder jeg meg igjen. Hva kan toppe Firefly? Alt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 VGs stream er tatt ned, morsomt å se videoer fra tidligere idag da, jenter som løper rundt i gatene og skriker. Synd at han ikke var i nærheten han bussjåføren, han som hadde tenkt til å kjøre ned russen, det hadde vært saker, meiet ned 1 etter 1.. Hva blir det neste fra deg? "Synd ikke breivik brøt seg ut og skjøt ned alle sammen fordi jeg liker ikke bieber"? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 HERREGUD ALLE PÅ INTERNETT ER SÅ KULE!!!!! FATTER IKKE AT DET GÅR AN AS!!!!!! FY FAEN SÅ MYE KULE FOLK!!!!!! Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 HERREGUD ALLE PÅ INTERNETT ER SÅ KULE!!!!! FATTER IKKE AT DET GÅR AN AS!!!!!! FY FAEN SÅ MYE KULE FOLK!!!!!! Jeg skjønner overhodet ikke rantsa dine. 5 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Forstår ikke hvorfor fjortisjenter klarer retferdiggjøre å gi noen en sånn heltestatus. Virker jo som om de mener han er en slags gudeskikkelse. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Noen som vet noen bra hentaisider? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Jeg skjønner overhodet ikke rantsa dine. Det er et forsøksprosjekt som alternativ til selvskading. Akkurat nå sikter jeg til at jeg stadig blir hakket på av randoms her inne på grunn av den søte avataren min. :( Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Nå kjeder jeg meg igjen. Hva kan toppe Firefly? Alt Løgner. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Det er et forsøksprosjekt som alternativ til selvskading. Akkurat nå sikter jeg til at jeg stadig blir hakket på av randoms her inne på grunn av den søte avataren min. :( Du er et superduperbra menneske. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Det er et forsøksprosjekt som alternativ til selvskading. Akkurat nå sikter jeg til at jeg stadig blir hakket på av randoms her inne på grunn av den søte avataren min. :( Selvskading er low, om du vil føle smerte anbefaler jeg det at du begynner å trene, og vil du skade deg selv hopper du heller fra en bro elns. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Det er et forsøksprosjekt som alternativ til selvskading. Akkurat nå sikter jeg til at jeg stadig blir hakket på av randoms her inne på grunn av den søte avataren min. :( Du er et superduperbra menneske. I psykisk ubalanse. evt bare en troll. Selvskading er low, om du vil føle smerte anbefaler jeg det at du begynner å trene, og vil du skade deg selv hopper du heller fra en bro elns. jeg har gangsperre i rompa. det gjør sinnsykt vondt å gå trapper. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 (endret) vil du skade deg selv hopper du heller fra en bro elns. :'''( Greit. Skal ta deg på ordet. Det som er så kult med Bodø er at vi har verdens sterkeste malstrøm like rundt hjørnet. Endret 30. mai 2012 av Vida Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 I psykisk ubalanse. evt bare en troll. jeg har gangsperre i rompa. det gjør sinnsykt vondt å gå trapper. Du ødelegger redningsaksjonen min. ..... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 jeg har gangsperre i rompa. det gjør sinnsykt vondt å gå trapper. Samme her Særlig nedover. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 (endret) :'''( Greit. Skal ta deg på ordet. Det som er så kult med Bodø er at vi har verdens sterkeste malstrøm like rundt hjørnet. Du minner meg så jævli om feite folk som sier de er feit pga. genetisk lavt stoffskifte. Mens de egentlig har lavt stoffskifte fordi de spiser drit og ikke beveger på seg mer enn absolutt nødvendig. Bare at du sier: Jeg har en mangel på endorfiner i gjernen og alt er meningsløst Når du faktisk har mangel på endorfiner pga. du ikke gjør en jævla ting med det bortsett fra klaging på nettforum, og jeg ser absolutt null grunn til og gi deg noe som helst sympati. Endret 30. mai 2012 av Mr. Primera 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 :'''( Greit. Skal ta deg på ordet. Det som er så kult med Bodø er at vi har verdens sterkeste malstrøm like rundt hjørnet. Du minner meg så jævli om feite folk som sier de er feit pga. genetisk lavt stoffskifte. Mens de egentlig har lavt stoffskifte fordi de spiser drit og ikke beveger på seg mer enn absolutt nødvendig. Bare at du sier: Jeg har en mangel på endorfiner i gjernen og alt er meningsløst Når du faktisk har mangel på endorfiner pga. du ikke gjør en jævla ting med det bortsett fra klaging på nettforum, og jeg ser absolutt null grunn til og gi deg noe som helst sympati. Ok. Skal ta det til meg. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Jeg har funnet ut at jeg har megacrush på jenter med med naturlig blondt hår og krøller, det bare bare sinnsykt søtt. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Samme her Særlig nedover. VET!! Hva har du gjort? For å være helt ærlig aner jeg ikke hva jeg har gjort for å få det. Du ødelegger redningsaksjonen min. ..... Det var dumt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg