Kammizez Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Er alle på Bieber-konsert eller? Ingen inviterte meg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Er dere to bekjente? Njet. Jeg har fulgt henne på twitter i et par måneder eller så. Er alle på Bieber-konsert eller? Ingen inviterte meg. Nei, jeg var på butikken. Kjøpte tre bokser hermetisk mais, tre bokser hermetiske ananasringer, en boks hermetiske fersken, laktosefri matfløte, 400 g kjøttdeig og en avocado. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Duket for et festmåltid, altså. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Jeg bryr meg ikke om Justin Bieber men jeg setter pris på at det skjer ting i Oslo som bryter opp den hverdagslige monotonien og skaper liv og røre. Sist det skjedde var 22. juli i fjor. Lenke til kommentar
Leif-Reidar Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Tenkte på det samme.. Morsomt at noe skjer. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Er dere to bekjente? Njet. Jeg har fulgt henne på twitter i et par måneder eller så. Jeg tror setningen du var ute etter er: "Jeg har stalket henne instenst og fulgt med på all internettaktiviteten hennes", Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 "I could care less about...". Dette uttrykket gir ingen mening. Hvorfor skal det være slik? Fordi det egentlig heter "couldn't care less". Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Er dere to bekjente? Njet. Jeg har fulgt henne på twitter i et par måneder eller så. Jeg tror setningen du var ute etter er: "Jeg har stalket henne instenst og fulgt med på all internettaktiviteten hennes", Jeg leste faktisk "jeg har fulgt etter henne i et par måneder nå". Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Fordi det egentlig heter "couldn't care less". Joda, men uttrykket jeg nevner blir veldig ofte brukt likevel. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Joda, men uttrykket jeg nevner blir veldig ofte brukt likevel. Det er fordi de som bruker det er retarderte. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 (endret) Det er fordi de som bruker det er retarderte. I følge Oxford dictionary er det visst bare en uformell måte å si det på: I (or he, she, etc.) couldn't (North American informal also could) care less. Er vi ikke alle retarderte? Endret 30. mai 2012 av Kammizez 1 Lenke til kommentar
settings Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Game of trones. litt intresangt, men litt kjedlig også Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Duket for et festmåltid, altså. Oh yes. Chowchow i morgen, og spareribs med marinerte poteter og salat i dag. For de av dere som fortsatt tror at jeg spiser hund, så kan jeg vise dette bildet: Jeg tror setningen du var ute etter er: "Jeg har stalket henne instenst og fulgt med på all internettaktiviteten hennes", Hardy harr-harr. Du er bare sjalu for at jeg ikke føler meg hipster nok til å følge deg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Det er for øvrig ganske retardert å gjøre engelske ord om til norske ved å legg til "ert" på slutten. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Er dere to bekjente? Nja, nei. ikke egentlig. Ahh i see. Men kult du bor nært en kjendis da. haha Ikke værre enn at vi er venner på facebook og at jeg har kjørt henne på fest et par ganger. Ser ikke på henne som kjendis. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Ikke værre enn at vi er venner på facebook og at jeg har kjørt henne på fest et par ganger. Ser ikke på henne som kjendis. Hun krasjet i meg sist jeg var i Tromsø. Synes ikke blogger er synonymt med kjendis. 1 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Det er for øvrig ganske retardert å gjøre engelske ord om til norske ved å legg til "ert" på slutten. "Retardere" er et norsk ord. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Hun krasjet i meg sist jeg var i Tromsø. Synes ikke blogger er synonymt med kjendis. Ikke i det heletatt, jeg blir pinlig berørt når jeg tenker på enkelte bloggere og at de har "kjendis-status". Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Jeg er en kjendis. Dere vet bare ikke hvem jeg er ennå. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 (endret) Du er sikkert kjedelig. Jeg håper for all del du ikke sitter i stortinget. Endret 30. mai 2012 av idzl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg